Ένα θέμα στην μετατροπή εμφάνισης της καλής μας, είναι και η εφαρμογή Street fighter , μετατρέποντας μια super sport μοτοσικλέτα σε κατάσταση γυμνής (κατά ένα τρόπο λεγόμενα).
Ή έστω κάπως έτσι. Η μόδα αυτή ξεκίνησε κατά κάποιο τρόπο εδώ και πολλά χρόνια από την Γερμανία όπου μετέτρεπαν τις αγαπημένες τους μηχανές σε μαχητές του δρόμου (περισσότερο εντός πόλης)
Τι παραπάνω θα μου πείτε ότι έχει μια τέτοια κατασκευή , από μια του εργοστασίου?
Πρώτον είναι ότι αυτή η μηχανή θα είναι δικό σου δημιούργημα με όλα τα καλά που έχει μια super sport και την άνεση χειρισμού μιας naked.
Σίγουρα ο χειρισμός μιας SuperSport δεν είναι και ότι ποιο εύκολο και ιδιαίτερα εντός πόλης.
Το ξέρουμε καλά όσοι έχουμε επαφή με τέτοια μωρά στην πόλη.
Από εκεί και πέρα όμως τι γίνετε? Όταν αγοράζεις μια naked μοτ/τα εργοστασίου όπως πχ μια Fazer , αφού έχουμε YAMAHA στο εδώλιο ,
Την οποία Fazer την έχουν χιλιάδες ανά τον κόσμο την ίδια με μικρές διαφορές. Οι εταιρίες τι κάνουν? Φτιάχνουν μοτ/τες για το ευρύ κοινό, δλδ να είναι ευκολοδήγητες και προσβάσιμες στο ευρύ κοινό. Να πουλήσουν με λίγα λόγια όσο γίνετε σε περισσότερο κόσμο..
Τι έχει μια γυμνή σε «» μοτ/τα από μια Fighter ?
Η Fighter όπως προείπαμε είναι μοτ/τα δρόμου με super sport χαρακτήρα, που σημαίνει ότι είναι γενικά μια στιβαρή κατασκευή με δύναμη , με φρένα, με πλαίσιο για να σε κρατάει στον δρόμο με τις ταχύτητες που θα παλέψεις.
Και θα είναι έτοιμη να σου προσφέρει την απόλυτη ηδονή στην οδηγηκή καγκουριά!!!
Στην προκειμένη περίπτωση , αυτό που ήρθε στα χεράκια μας (ο θεός να τα πει έτσι..) ήταν ένα YAMAHA R1 2002 mod. Στο οποίο idiotκτήτης της αποφάσισε να την μετατρέψει κατά ένα τρόπο
μηχανικό πολύ από την πλευρά της τοποθέτησης και μετατροπής. Στο ΚΙΤ αυτό λοιπόν είχε έτοιμα την «παραμάνα», Δλδ το επάνω μέρος της βάσης τιμονιού, τα καβαλέτα έδρασης του τιμονιού, σωληνάκια υψηλής πίεσης μεγαλύτερου μήκους , για να μπορέσουν να φτάσουν στην θέση έδρασης με την τρόμπα του μπροστινού φρένου, μακρύτερο ΣΕΤ ντίζας συμπλέκτη, μακρύτερα ΣΕΤ Ντιζόν γκαζιού.
Το όλο αυτό σύστημα έκανε την μετατροπή γρηγορότερη αλλά και καλύτερη μιας που όλα είναι εκεί που πρέπει.
Τιμόνι τοποθετήθηκε από την ίδια εταιρία LSL σε μαύρο χρώμα για να ταιριάξει καλύτερα με το σύνολο.
Φανάρι τώρα μιας που το μαμά διπλό φανάρι που εδράζετε στα φαίρινκ δεν μπορούσε να τοποθετηθεί στην γυμνή αυτή μετατροπή, επετράπη στην ίδια εταιρία να μας στείλει το δικό της φανάρι με την ονομασία Urban Speed Triple . Το οποίο έρχεται στα χέρια σου με τις βάσεις
τοποθέτησης επάνω στις μπουκάλες του μπροστινού συστήματος.
Από εδώ και πέρα λοιπόν αρχίσανε και οι σωστές μετατροπές από τα χέρια και το μυαλό που ξέρουν καλύτερα , πως πρέπει να κάτσει και να είναι ωραίο και σωστό.
Μετατροπή λοιπόν στις βάσεις των οργάνων για να τοποθετηθούν από την κεντρική βάση που στέκονται αυτά και το φανάρι κρατώντας και το όλο φαίρινκ, σε extra βάσεις οι οποίες τοποθέτησαν τα όργανα λειτουργίας ακριβώς μπροστά από την επάνω πλάκα τιμονιού.
Στη συνέχεια αφού όλα αυτά τοποθετήθηκαν αλλά και δούλεψαν σωστά, ήρθε η ώρα να καλλωπιστεί και το μέρος της μοτ/τας που κοιτά πλέον την γυμνή της παρουσία που ήταν κρυμμένη πίσω από τα πλαστικά φαίρινκ.
Μεταφέρθηκε λοιπόν το δοχείο νερού του ψυγείου από την δεξιά πλευρά στην αριστερή βαφόμενο στο μαύρο ματ χρώμα για να μην φαίνετε τίποτα παράταιρο από το σύνολο.
Εργασία απόκρυψης και των επιμέρους καλωδίων που έκαναν την εμφάνισή τους μετά την απογύμνωση των επι μέρους πλαστικών φαίρινκ.
Έτσι λοιπόν μετατράπηκε μια Super Sport μοτ/τα σε μια Street Fighter και έπεται συνέχει επι του θέματος της. Μιας που μετά από καιρό αποφασίστηκε να τοποθετηθεί και καρίνα η οποία αποφασίστηκε να μετατραπεί η ίδει υπάρχων (πλαϊνά φαίρινκ) σε κατάσταση καρίνας , και εν καιρό σε αρκετές βελτιώσεις οπτικού ενδιαφέορντος!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου