Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2009

CBR 954RR STUNT FIGHTER

MAKES ME WANT STRONGER...MAKES ME WANT BIGGER... MAKES ME WANT SMARTER ...MAKES ME FIGHTER. (CHRISTINA AGUILERA).
FACE 1. Τα street fighter μετά από καιρό έχουν γίνει μόδα, μια μόδα που οι μεγάλες αλλά και οι μικρές εταιρίες την έχουν πάρει χαμπάρι και βγάζουν σωρηδόν S-F look από 50αρια μέχρι και ότι τραβάει η ψυχή σας. Κάποιοι από εσάς φτιάχνουν S-F το μηχανάκι που το έχουν παντρευτεί εδώ και δεκαετίες και δεν μπορούν να το ξεφορτωθούν. Οπότε πιστεύοντας ότι με πέταμα τα σπασμένα πλαστικά και με μια τιμονα είναι όλα ΟΚ. Αλλά δεν είναι έτσι κατ'εμε. Η κατασκευή S-F περνάει σε άλλη φάση. Πρώτα πρώτα πρέπει να υπάρχει μια μηχανή, και μάλιστα πρέπει να υπάρχει μηχανή έξω από τα νερά της, στο στυλ της, μια super sport με ροπή και δύναμη, ελαφριά στην αίσθηση και βολική στην βελτίωση. Για τον σκοπό αυτό αγοράσθηκε μια HONDA CBR 900 RR FIREBLADE (954) 2003. Μια μηχανή με αρκετά αλογατάκια και ροπή για τα κυβικά της.
FACE 2. Το κάνουμε ΒΙΔΕΣ. Διαλέγουμε το ψαλίδι και τις βάσεις να γίνουν μαύρες ματ όπως και το σασί, για αυτό και το πράγμα ξεκίνησε από εκεί. Η μαμά HONDA σε αυτό αλλά και στο επόμενο 1000αρι τα άφησε στο χρώμα τους, του αλουμινίου δηλαδή χωρίς να γνωρίζουμε τον αισθητικό λόγο. Μιας που κατέβηκε το μοτέρ για να γίνουν οι εργασίες βαφής του πλαισίου δεν επεμβαίνουμε και σε αυτό; στέλνεις την κεφαλή του κάπου έξω για ροεική εξέλιξη, βάζεις και μια ολόκληρη ACRAPOVIC με carbon τελικό (είπαμε...μαύρα όλα) γιατί τα άλογα ίνα πολλά αλλά ποτέ δεν είναι αρκετά. Καπάκια μοτέρ τριφτή κανε και βάφτηκαν στο χρώμα του σασί χωρίς λογότυπα γιατί απλά δεν ήθελαν να φαίνεται τι θα είναι στο τέλος. Μπουκάλες στάλθηκαν για ανοδίωση αλουμινίου στο μαύρο χρώμα όπως και τα αγωνιστικά ρυθμιζόμενα μασπιέ που με το αλουμινένιο χρώμα τους ήταν τσόντα επάνω στο κατάμαυρο σύνολο. Το 954 έχει την πιο χάλια και άβολη τιμονοπλακα για να μπορέσεις να βάλεις καβαλέτα για καρατιμονα. Το θέμα ανέλαβε ο ALEX στον άγιο Αθανάσιο που με την γνώση του στην αλουμηνοκοληση και της κατασκευές γέμισε με τέτοιο τρόπο και ενίσχυσε την επάνω πλάκα τοποθετώντας τα καβαλέτα. Βάφτηκε και στο χρώμα μας για να δέσει το συνολακι.
FACE 3. Stυσιμο. Για το σωστό πάτημα στον δρόμο αλλά και για τα ασφαλή γούστα πρέπει το πράγμα να έχει τα καλύτερα καλούδια. Ανάρτηση πίσω από την κορυφαία OHLINS με πλήρης ρυθμίσεις. Μπροστά ελατήρια λάδια και revalving για τα ατελείωτα endo. Στα φρένα όμως στην μανίσια τρόμπα ανέλαβε δράση η καινούρια αλουμινένια ακτινική τρόμπα από την γαλλική BERINGER. Με ρουλεμάν για καλύτερη αίσθηση και εργονομική μανέτα. Φοριέται και στο δεξί σκέτο κόσμημα στο χέρι σας.
FACE 4. SHE IS GOT THE LOOK.Stην εμφάνιση αυτό που μετράει δεν είναι μόνο το βάψιμο αλλά και ο συνδυασμός των αξεσουάρ που θα επιλέξεις και θα βάλεις. Η μάσκα επιλέχθηκε προσεχτικά ώστε η μηχανή να έχει εκτός από μούρη.....και Φώτα. Η ΚΤΜ μας έδωσε την πιο όμορφη κατά την γνώμη μου μάσκα από το 950, με της υπέροχες γωνίες και το πολύ καλό φως. Τα πλαϊνά στο ψυγείο είναι από το CRF 450 που με την τεχνική στο TTD έγινε συνκοληση με τα οriginal πλαστικά που στέλνουν τον αέρα στο φιλτροκούτι. Η καρίνα είναι από το αγωνιστικό πολυεστερικο κουστούμι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του. Το βαφή και την αερογραφια ανέλαβε το κατάστημα TTD στα χρωματικό συνδυασμό του μπλε ελεκτρικ και του κίτρινο του λεμονιού έπλεξε τις γραμμές μπερδεύοντας το μάτι σε όλο το φάσμα ακόμα και στις ζάντες. (που να τις δείτε να γυρνάνε ..... Άλλο πράμα). Το καπελάκι είναι για αυτούς που ξέρουν τον idiot-κτητη το αναπόσπαστο μέρος του εαυτού του, κάτι που βγαίνει μόνο στο μπάνιο και το SEX;;;;; για όσους δεν κατάλαβαν για πιο μιλάμε; για τον stuntman της χωρας μας -COCOS-(για τον κόσμο τσιτσιπανης Δημήτρης) Στα επόμενα Άρθρα θα σας μυήσουμε στα άδυτα της σούζας και των endos. Για όλα τα περίεργα πραγματάκια όπως μασπιε στο μπροστά τροχό αλλά και στο συνεπιβάτη ο LPA έκανε τα πράγματα να αντέχουν στα κόλπα όταν ανεβαίνουν παντελής κα Αριάδνη για τρικαβαλα κόλπα. Όλα αυτά μαζί με τα λύσε δέσε έγινε στο κατάστημα TTD (τώρα πλεόν M-PLACE) με τον μηχανικό της ομάδας ROCO που με πολλές ώρες δουλειάς και ψαξίματος στο στήσιμο της μηχανής έφερε το αποτέλεσμα. Το πράγμα όμως δεν έχει τελειώσει εδώ μιας που προορίζετε για stunt show έχει ξεκινήσει η διασκευή ενός υπολαισιου με προέκταση σίδερο για να ξύνει όταν φτάνει στο όριο της ισορροπίας, από τον ALEX κατασκευές. Στηθείτε στις οθόνες σας γιατί σας περιμένει πολύ stunts lesons από τον COCO και το STREET FIGHTER 954.