Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Αισθητική βελτίωση – βαφή κράνους! UVEX


Μια από τις πολύ παλιές μας ασχολίες και αγάπες στην δουλειά μας – μου, ήταν και είναι η Αισθητική παρέμβαση – βελτίωση στα κράνη προστασίας αναβάτη που έχουμε. Στον τομέα αυτό η αισθητική παρέμβαση περιελάμβανε μόνο την επί μέρους βαφή και σχεδιασμό γραφικών επάνω στο κράνος βελτιώνοντας την όψη του.
Στο θέμα αυτό, στα τόσα χρόνια που ασχολούμαι με αυτό το θέμα της Αερογραφίας, (+ - 17 χρονάκια γνωστό ως T.T.D), ένα πράγμα βασικό και βασικότερο από όλα, είναι πάνω από όλα η ασφάλεια του και όχι το design του. Τι θέλω να πω! Ότι έχουν δει πολλά τα μάτια μου με επαγγελματίες, σε << >> , να βάφουν κράνη αρκεί να πάρουν φράγκα χωρίς να σκέπτονται εάν η οπτική βελτίωση που θα κάνουν επηρεάζουν την αντοχή Υλικού του κράνους , το οποίο για αυτό είναι.
Η τιμή του κράνους παίζει μεγάλο ρόλο από την κατασκευή του. Δλδ από το υλικό το οποίο είναι κατασκευασμένο. Από την τιμή τις περισσότερες φορές καταλαβαίνουμε και την χρήση υλικού κατασκευής. Τι ρόλο παίζει το υλικό κατασκευής θα μου πείτε με την αερογραφία? Παίζει πάρα πολύ!
Τα φτηνού υλικού κράνη γίνονται από θερμοπλαστικό υλικό.
Κοινός είναι πλαστικά!!! Θα μου πείτε, «ε και!» η εταιρίες κατασκευής μου έχουν πει ότι τα πλαστικού τύπου αυτά κράνη δεν γνωρίζουμε κατά πόσο θα μπορέσουν να αποσβέσουν το χτύπημα μετά από την επεξεργασία βαφής που θα γίνει, μιας που τα χρώματα και το βερνίκη έχουν βάση διαλυτικού υγρού το οποίο είναι αρκετά δυνατό και διαβρωτικό (κατά κάποιο τρόπο) για να μπορέσει το χρώμα να διεισδύσει και να εφαρμοστεί στο έκαστο υλικό από κάτω.
Σαν συνειδητός επαγγελματίας που θέλω να είμαι και να κρατώ το όνομα μου καθαρό στο χρόνο, τα φθηνού είδους αυτά κράνη δεν προτίθεμαι να τα βελτιώσω οπτικά με βαφή και αερογραφία. Έτσι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξω είναι το υλικό κατασκευής τους.
Στα εν λόγο κράνη που βλέπετε στις παρόν φωτό, είναι κράνη για χρήση αυτοκινήτου ή ΚΑΡΤ τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με τα κράνη μοτοσικλέτας. Το πρώτο που παρατηρείς στις διαφορές είναι το οπτικό πεδίο, το οποίο στην χρήση αυτοκινήτου είναι αρκετά μικρό, λόγω του ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να βλέπει και να το παρασέρνει την οπτική του τα διάφορα παρακείμενα πράγματα που θα τον αποσπάσουν την προσοχή .Ενω στην μοτοσικλέτα χρειάζεται με απλή κίνηση των ματιών όλο το οπτικό πεδίο χωρίς να κάνει κινήσεις του κεφαλιού.
Και στα δυο αυτά κράνη επιλέχθηκε η βάση του κόκκινου τύπου FERRARI χρώματος, με την παρέμβαση της Καρό σημαίας του τερματισμού επάνω τους.
Στο ένα κράνος επιλέχθηκε η καρό σημαία να είναι κυματιστή, όπως κυματίζει την ώρα του τερματισμού!
Στο άλλο η καρό σημαία να έχει καθαρά το καρό της ασπρόμαυρο σχήμα.
Επίσης επιλέχθηκαν και τονικές διαβαθμίσεις του κίτρινου είτε αυτό θα είναι γραμμικό περιμετρικά σχέδιο είτε η γραμμικά σχεδιασμένες φλόγες.
Το θέμα πόσο και αν είναι ωραία, είναι καθαρά προσωπικό θέμα του καθένα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου