Μια από τις πολύ παλιές μας ασχολίες και αγάπες στην δουλειά μας – μου, ήταν και είναι η Αισθητική παρέμβαση – βελτίωση στα κράνη προστασίας αναβάτη που έχουμε. Στον τομέα αυτό η αισθητική παρέμβαση περιελάμβανε μόνο την επί μέρους βαφή και σχεδιασμό γραφικών επάνω στο κράνος βελτιώνοντας την όψη του.
Η τιμή του κράνους παίζει μεγάλο ρόλο από την κατασκευή του. Δλδ από το υλικό το οποίο είναι κατασκευασμένο. Από την τιμή τις περισσότερες φορές καταλαβαίνουμε και την χρήση υλικού κατασκευής. Τι ρόλο παίζει το υλικό κατασκευής θα μου πείτε με την αερογραφία? Παίζει πάρα πολύ!
Κοινός είναι πλαστικά!!! Θα μου πείτε, «ε και!» η εταιρίες κατασκευής μου έχουν πει ότι τα πλαστικού τύπου αυτά κράνη δεν γνωρίζουμε κατά πόσο θα μπορέσουν να αποσβέσουν το χτύπημα μετά από την επεξεργασία βαφής που θα γίνει, μιας που τα χρώματα και το βερνίκη έχουν βάση διαλυτικού υγρού το οποίο είναι αρκετά δυνατό και διαβρωτικό (κατά κάποιο τρόπο) για να μπορέσει το χρώμα να διεισδύσει και να εφαρμοστεί στο έκαστο υλικό από κάτω.
Σαν συνειδητός επαγγελματίας που θέλω να είμαι και να κρατώ το όνομα μου καθαρό στο χρόνο, τα φθηνού είδους αυτά κράνη δεν προτίθεμαι να τα βελτιώσω οπτικά με βαφή και αερογραφία. Έτσι το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξω είναι το υλικό κατασκευής τους.
Στα εν λόγο κράνη που βλέπετε στις παρόν φωτό, είναι κράνη για χρήση αυτοκινήτου ή ΚΑΡΤ τα οποία δεν έχουν καμία σχέση με τα κράνη μοτοσικλέτας. Το πρώτο που παρατηρείς στις διαφορές είναι το οπτικό πεδίο, το οποίο στην χρήση αυτοκινήτου είναι αρκετά μικρό, λόγω του ότι δεν χρειάζεται ο οδηγός να βλέπει και να το παρασέρνει την οπτική του τα διάφορα παρακείμενα πράγματα που θα τον αποσπάσουν την προσοχή .Ενω στην μοτοσικλέτα χρειάζεται με απλή κίνηση των ματιών όλο το οπτικό πεδίο χωρίς να κάνει κινήσεις του κεφαλιού.
Και στα δυο αυτά κράνη επιλέχθηκε η βάση του κόκκινου τύπου FERRARI χρώματος, με την παρέμβαση της Καρό σημαίας του τερματισμού επάνω τους.
Στο άλλο η καρό σημαία να έχει καθαρά το καρό της ασπρόμαυρο σχήμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου