Aprilia RSV4
Μετά από το βραβείο «ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2009» η Aprilia RSV4 FACTORY, είναι η μοτοσυκλέτα που έχει κάνει αίσθηση στο κόσμο της μοτοσυκλέτας, τόσο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, την απαράμιλλη σχεδιαστική εμφάνιση (και ας λένε ότι έκλεψε λίγο από την RC211V HRC motoGP) όσο και με την μέχρι τώρα απόδοση της στους αγώνες του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbikes, ανακηρύσσεται η ΚΑΛΥΤΕΡΗ SUPERSPORT ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ για το 2009.
Ο Max Biaggi (παγκόσμιος πρωταθλητής 125-250 και εργοστασιακός οδηγός πλέον ) παρέλαβε το βραβείο, σηματοδοτώντας με αυτό τον τρόπο την μεγάλη του επιστροφή στα Superbikes. Σε μια εποχή που οι εταιρίες κάνουν τις συγχωνεύσεις και τις ανα τον κόσμο αγοροπωλησίες που ο απλός πολίτης δεν μπορεί να καταλάβει η μεγαλύτερη εταιρία σε πωλήσεις μοτοσικλετών ευρείας χρήσης μέχρι 600 κ.εκ PIAGGIO έκανε μια κίνηση στρατηγικής και συγχωνεύτηκε με την πολύπειρη σε αγώνες αλλά και σε μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού APRILIA.
Στις αρχές του Απριλίου έγινε η επίσημη παγκόσμια παρουσίαση στην πίστα του Misano στην Ιταλία, μια παρουσίαση όμως που ανακηρύχτηκε σε βρόχινη, μιας που δεν μας καλέσανε εμάς σαν περιοδικό οπότε και οι κατάρες μας έπιασαν τόπο (πλάκα κάνουμε). Ξεχύθηκαν τότε ¨Έλληνες και ξένοι δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο για να δουν αυτό το τεχνολογικό πράγμα που από την πρώτη στιγμή φέτος έκλεψε τα βλέμματα όλων. Σε μια όμως βροχερή πίστα κανένας δεν μπόρεσε να ξετυλίξει την απόδοση αλλά και ούτε να δει και να κρίνει τι κάνει εκτός από την ρύθμιση R που κατεβάζει την απόδοση στους 140 ίππους και είναι ότι πρέπει για την βροχή.
Αλλά επειδή δεν μας ενδιαφέρει εάν περάσανε καλά στο Misano (ζήλια) σας ενδιαφέρει να διαβάσετε πως περάσαμε εμείς στην πίστα των Σερρών το 2 ήμερο 19-20 Μαίου που έγινε η Ελληνική επίσημη παρουσίαση. Η 4η χώρα παγκοσμίως που έκανε τεστ τις μηχανές που ήρθαν αποκλειστικά από την Ιταλία. Μπράβο στην Aprilia Hellas για την πολύ καλή κίνηση γιατί όπως και να το κάνουμε άλλο είναι να παίρνεις μια γκόμενα φρέσκια και άλλο μία που να την έχει πάρει όλος ο κόσμος και να είσαι και εσύ ο τελευταίος. Και μιας που μιλάμε για γκόμενες, από την πρώτη στιγμή που αντικρίσαμε τα βλέμματα μας εγώ με τα δύο μου μάτια και αυτή με τα 3 της !? φανάρια επήλθε ένας ερωτικός παροξυσμός και ένα σκίρτημα χωρίς άλλο.
Η Ιταλίδα μικροκαμωμένη ντίβα μας περίμενε στην είσοδο του υπερσύχρονου ξενοδοχείου «ΕΛΠΙΔΑ spa resorts» μαγνητίζοντας τα βλέμματα με την λιτή απέριττη μα και πολύ εκλεπτυσμένη στα χρυσαφικά κοσμήματα παρουσία. Έχοντας στην κατοχή μας μια άλλη Ιταλίδα ντίβα με το όνομα Monica Belucci ή κατά κόσμο MV AGUSTA F4R το μάτι μας και το μυαλό μας πέρασε από την πληθωρική Belucci στην μινιμαλιστική Kylie Minogue (από Αυστραλία είναι αυτή αλλά δεν γ……!!!!)
Aprilia RSV4 Factory αυστηρά μονοθέσια!!!!!!!!! Πως ???? Δεν θα πάρω την γυναίκα μου με αυτή την μηχανή ταξίδι στο βόρειο ακρωτήρι που είναι ο προορισμός των απανταχού ταξιδιάρηδων μοτοσικλετιστών? Όχι κύριε μου να φύγετε …… να πάτε αλλού …..και εμείς έχουμε μηχανάκια αλλά όχι όλη την ημέρα βουμ βουμ !! Θέλεις και ταξίδια τρομάρα σου!! Αυτή είναι μόνο για τις δικές σου σεξουαλικές και οργασμικές φαντασιώσεις. Στους δυο ο τρίτος δεν χωρεί, παρτούζες και τέτοια να τα ξεχάσεις. Μονογαμική η ντίβα μας. Δεν μας χαλάει εμάς, τις γυναίκες μας δεν ξέρω. Το μωρό είναι μόνο για να μπει στις απανταχού τον κόσμο πίστες ξεδιπλώνοντας τα ταλέντα της που τόσο απλόχερα το τμήμα R&D της έδωσε τα καλούδια και την σχεδιαστική καινοτομία. Όλα ξεκίνησαν από λευκό χαρτί (γιατί όχι από μαύρο? Ή άλλο χρώμα!) και με την εντολή χωρίς ενδοιασμούς και περιορισμούς πρέπει να βγεί η απόλυτη supersport / superbike μοτοσικλέτα. Βάρος , ιπποδύναμη, τεχνολογία, ρυθμίσεις, καινοτομίες που να μην έχουν πουθενά ίδια.
READY TO RACE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Σε προδιαθέτει με την πρώτη ματιά, θέλω να στρίψω (όχι ένα τσιγάρο!!) θέλω να φρενάρω, θέλω να σε κάνω να ακουμπήσεις τις ξύστρες σου στην τραχιά άσφαλτο, θέλω να σε κάνω να ιδρώσεις να γίνεις μούσκεμα από ιδρώτα και αν είσαι γυναίκα από κάτι άλλο που δεν μουσκεύουμε οι άντρες αλλά τα κάνουμε μούσκεμα μετά!!!
“the Super Bike is Back” το σύνθημά της και δεν είναι άδικο. Μπορεί τα τελευταία χρόνια να μη τα πήγε πολύ καλά με τα mille στα πρωταθλήματα ανα τον κόσμο εκτός από το Ελληνικό που με οδηγό το Γ.Μπουστα το Παν.Πρωτ.Ταχυτητας. Από εκεί και πέρα άλλαξαν τα πράγματα , τα 4κύλινδρα 1000 ελάφρωσαν και άλλο, απέκτησαν πολύ δύναμη και ροπή και μετά από την παρουσία της νέας 1098 που απέκτησε πολύ περισσότερο γκάζι αλλά με καλή δίαιτα σαρώνοντας τους αγώνες, τα δικύλινδρα φαινόντουσαν λίγα. Στις πίστες όμως η Aprilia χαρακτηρίζεται school of champions αφού όλοι σχεδόν οι πρωταθλητές motogp περάσανε από τα τιμόνια της με τα RS 125 & 250 . Και ποιος δεν θυμάται τον MAX Biaggi με τα χρώματα της Aprilia? Τον μεγάλο Doctor VALENTINO ROSSI ο οποίος ξεκίνησε από τα εθνικά Aprilia Chalenge και μεταπήδησε στην κατηγορία των 125 κατακτώντας πρωτάθλημα και από εκεί στα 250 κατακτώντας άλλο ένα με Aprilia πριν πέρασε στην μεγάλη κατηγορία που δυστυχώς δεν είχε Aprilia. Με την επιστροφή της στους αγώνες και με δύο καλά MOTOGP χαρτιά τον MAX Biaggi & Synia Nakano , έκαναν ένα δυνατό ντεμπούτο και κλέβοντας την παράσταση μιας που δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα να ξεκινάς μια μοτοσικλέτα και μια περίεργη διάταξη σε μοτοσικλέτα SuperSport παραγωγής. V4 με 65 μοιρών περιεχόμενη γωνία και με ένα χρονισμό που δεν θυμίζει και πολύ V4 σε ήχο. ΠΟΛΛΑ χρυσά καλούδια από την Σουηδική OHLINS, σφυρήλατες αλουμινένιες ελαφρού κράματος ζάντες, δίσκοι και monoblok BREMBO δαγκάνες αλλά και τρόμπες φρένου, CARBON FIBRE φτερά και ένα Design που σε βάζει στο τρυπάκι να του πιείς το αίμα. Είναι όμως όλα αυτά τόσο καλά όσο φαίνονται?????? Γνώμη μου???? ΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!
Είναι τόσο και άλλο τόσο παραπάνω. Με την πρώτη ματιά το μόνο που θέλει είναι αν φύγουν τα 3 του……… φανάρια εννοώ και να μπει ένα ελαφρύ πολυεστερικό αγωνιστικό φέρινκ γιατί για αυτό είναι φτιαγμένο αλλά και να φύγει και η αθλίας αισθητικής εξάτμιση και να μπει η Akrapovic που προτείνει η μαμά Aprilia. Χωρίς πολλά πολλά λοιπόν έχεις ένα έτοιμο αγωνιστικό μηχανάκι για τις σεξουαλικές στην πίστα ορέξεις. Στα forum που διαβάζω τον τελευταίο καιρό έχω διαβάσει ποικίλες απόψεις και σχόλια όπου ο καθένας λέει και παραθέτει το κοντό του και το μακρύ του. Άλλοι το αποθεώνουν και άλλοι το χαντακώνουν. Ο καθένας από την μεριά του λέει ελεύθερα την γνώμη του. Το θέμα είναι όμως την λένε χωρίς να το έχουν δει καν, και χωρίς να το έχουν καβαλήσει. Την κλασική διαμάχη – κόντρα το Κ9 με το το άλλο το 09’ που το άλλο 09’ έχει και ABS αλλά και κιλά και big bang…..κλπ κλπ. Τα L7 είναι πολλά και όλοι θέλουν λόγω του ότι τα τελευταία χρόνια καλαρέστικαν με τα παρεισαγωγής και τις υπερχαμηλές τιμές ειδικά στην μεγάλη κατηγορία, και τώρα που το 1000 που άξιζε την αξία του την απέκτησε. Θα μου πείτε με 19,500 περίπου τι παίρνεις που δεν το έχουν οι άλλοι και αν αξίζει τα L7 του. Επειδή τυχαίνει να είμαι κάτοχος μιας ακριβής Ιταλίδας αυτό που είδα είναι ότι το αγοράζεις ναι μεν ακριβά αλλά από εκεί και πέρα δεν κάνεις τίποτα άλλο από το να το οδηγείς. Αν τώρα είσαι άνθρωπος του Tuning και των περιφερειακών κλαπατσίμπαλων για την κόντρα στην ευθεία και στην καφετέρια, τότε δεν είναι για εσένα. Στις άμεσες κόντρες σε ξένα περιοδικά που τα δοκιμάζουν στον δρόμο σίγουρα κάποια άλλα μηχανάκια αν τα καταφέρνουν καλύτερα από αυτό χωρίς όμως να σημαίνει ότι δεν είναι καλό. Το ένα υπερτερεί εδώ το άλλο αλλού. Στην πίστα όμως των Σερρών που βρεθήκαμε το RSV4 ξεδίπλωσε τις αρετές του. Πως??????
Gentleman’s start your engines!!!!!!!
Με μεγάλη ανυπομονησία περίμενα από την προηγούμενη μέρα να το ακούσω. Με τον ήχο στα αυτιά μου από την τηλεόραση και τους αγώνες SBK που αγωνίζεται, περίμενα αυτό το κάτι που θα με ξυπνήσει. Το έκανε και με το παραπάνω. Ρε σεις αυτό το πράγμα περασε τις προδιαγραφές της Ευρώπης? Ή είχε πέσει μίζα??????? Ή μάλλον είχαν πρόβλημα με τα αυτιά τους, μπορεί από καυσαέρια να μην είχε και να περνούσε τα κριτήρια αλλά ας έρθει στην Ελλάδα και άντε να εξηγήσεις στον ΤσοΜπα ότι δεν το έχει πειράξει και ο θόρυβος είναι αυτός ατόφιος δικός του. Από μπροστά οι μεγάλες εισαγωγές αέρα ρουφούσαν δυνατά και φασαρτζίδικα και από πίσω η εξάτμιση πυροβολούσε δυνατά σε κάθε αλλαγή ταχύτητας εκτοπίζοντας όλο το ζωικό βασίλειο των πτηνών. Ο ήχος τραχύς δυνατός και μοναδικός μιας που δεν μπορούσες να προσδιορίσεις αν αυτό που ακούς είναι V4 ‘η V2 η V8? Καμιά σχέση με τα μέχρι τώρα V της HONDA που είχαμε συνηθίσει και το γεμάτο βελούδινο δούλεμα. Κάτι αχρόνιστο και δυνατό συνέβαινε μέσα του. Σε σχέση με τα άλλα ευρωπαϊκά , το μοτέρ του σχετικά ήσυχο, από αλλού φώναζε. Άνοιγμα διακόπτη και η μεγάλη οθόνη υγρών κρυστάλλων σου λέει τα πάντα και τι ακριβός θέλεις να κάνεις. Πολλαπλές επιλογές σε διάφορα πράγματα με το πάτημα των κουμπιών, μόνο αρχεία MP4 δεν έπαιζε να ακούγαμε καμιά μουσική και να βλέπαμε την Christina Aguilera σε διάφορα λικνίσματα. Η στιγμή μας ήρθε μετά από 5 20λεπτα δοκιμών άλλων group δημοσιογράφων και έχοντας ίδει κάνει αρκετούς χρόνους. Με το πρώτο κάθισμα δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσαν οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων, παρόλο που είχαμε και 2 ιταλούς μηχανικούς για τα επι μέρους ρυθμισματα. Πολύ σκληρό μπροστά και μαλακότερο πίσω. ΧΜΜΜΜμμμμμμ!!!! Κάτι δεν μου άρεσε αλλά δε βαριέσαι κάτι θα ξέρουν είπα. Πρώτη στο κιβώτιο και ξεκινάει με ένα σκορτσαρισμα αρχικά στον συμπλέκτη λόγο δουλέματος που το ξεπερνούσες όμως αμέσως γιατί ήθελε γκάζι . Ξεκινάς και κάνεις τα κλασικά σλάλομ άσχετα εάν είναι ζεστά τα λάστιχα και λόγο θερμοκρασίας αλλά και έκαναν αρκετούς γύρους πριν λίγο. Το κάνεις για να εξοικειωθείς με το τιμόνι, με την θέση και την συμπεριφορά του. Πρώτος γύρος αναγνώρισης και η αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά μου τραβάει την προσοχή. Βουτάει μεν αλλά όχι όπως το περίμενα κάποια ανοίγματα γραμμής, κάτι λίγο ράθυμο μέσα στο Εσάκι, κάτι που στην ευθεία προσπαθώ να μπω στα windows για να αλλάξω πρόγραμμα και περάνε οι γύροι με κάποιους νορμάλ αλά και κάποιος σχετικά γρήγορους για αρχή. Το 20 λεπτο τελείωσε πριν το καταλάβω. Βγαίνω έξω και ψάχνω να δω τι φταίει ή αν ήμουν εγώ ο κουλός. Τελικά αυτό που πήρα και απο τους άλλου ήταν ότι ένα μηχανάκι δεν ήταν καλορυθμισμένο και για αύτο μου φάνηκε περίεργο μιας που οι άλλοι δεν είχαν σημαντικά προβλήματα. Το πρόγραμμα οπυ είχα επάνω στην S λειτουργία είναι αυτό που βόλεψε όλους μιας που είχε την δύναμη αλλά δεν ήταν και τόσο απότομο στην απόκριση όπως το T . Διάλειμμα για φαγητό μεσημεριανό και μετά από τα μπιφτέκια και τα λοιπά διαιτητικά φαγητά ξεκίνησαν τα απογευματινά δοκιμαστικά. Την δεύτερη φορά πριν ανέβω πήγα πάτησα μια τις αναρτήσεις για να δω πια με βολεύει στα δικά μου γούστα και μόλις την βρήκα αμέσως έκατσα πριν την πάρει κάποιος άλλος. Στο δεύτερο αυτό 20 λεπτο μπήκαμε με τον team mate Μαλαμίδη και επιδοθήκαμε σε ένα καλό 15 λεπτο σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς ψάχνοντας τις λεπτομέρειες στο πως στρίβει και με τι ταχύτητα μπαίνει και πως βγαίνει από τις στροφές. Πολύ ωραίος και φανταστικός ο μονόδρομος συμπλέκτης φτάνοντας στην Κ1 με όσα κατέβαζες δυο απανωτές ταχύτητες από 5η σε 3η και βουτούσες με φόρα στην κορυφή του αριστερού κέρμπ κρατώντας χαλαρά τα φρένα που ποτέ μα ποτέ δεν κουράστηκαν και πάντα έλεγες μέσα σου γιατί τα πάτησες τόσο νωρίς. Κρατάς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου