Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

KAWASAKI ZX10R 07’ TRACK DAY MOTOGP REPLICA



Ένα από τα κορυφαία μοντέλα της KAWASAKI είναι ασφαλώς το ZX10R. Γρήγορο δυνατό αντρίκιο μηχανάκι που ζητά από τον κάτοχό του να έχει χέρια για να το πάει. Το δεύτερο στην σειρά μοντέλο μετά από το απόλυτο κατσίκι και προκάτοχό του 04’ & 05’ που είχε πάρει καρδιές και είχε λίγους αλλά φανατικούς λάτρεις της συγκεκριμένης μοτοσικλέτας και λόγο σχήματος αλλά και λόγο ότι ήταν και είναι απόλυτη μηχανή.
Ως συνήθως η KAWASAKI heavy industries μας είχε συνηθίσει σε αυτό που ακριβός μας έλεγε ο διακριτικός τίτλος heavy. Η KAWASAKI είναι μια βαριά βιομηχανία κατασκευής που φτιάχνει εκτός των άλλων πλοία, τρένα, γερανούς κλπ και μια από τις δραστηριότητες είναι και οι μοτοσικλέτες. Η τελευταία τρύπα στον ζουρνά που λένε σε αρκετές περιοχές της Ελλάδας. Σαν heavy industries λοιπόν τα περισσότερα μηχανάκια που έφτιαχνε είχαν μεν φανατικούς σε όλη την υφήλιο αλλά και στην ώρα μας, αλλά τα χαρακτήριζε η δύναμη του κινητήρα αλλά και η σταθερότητα τους στις υψηλές μουαγιέ ταχυτήτων. Βλέπε ZZR 1100 μια μοτοσικλέτα ορόσημο στο sport touring και στην χώρα μας στο sport κόντρα. Δυνατό μοτέρ βάση για πολύ φτιάξιμο και βελτίωση με αποσκοπώ τα άλογα και τις κόντρες. Το ίδιο το τότε δυνατό και ποιο sport ZX9R που απ ο τα 1994 με το πρώτο 9αρι είχε κατατροπώσει για τότε τον συναγωνισμό μιας που είχε περισσότερη ωμή δύναμη από τα άλλα 9αρια και 1000αρια και ήταν σταθερό στον δρόμο και στις στροφές αλλά όχι και το πλέον ευέλικτο αλλά και κάπως βαρύ. Όσο περνούσε ο καιρός ελάφραινε αλλά το σύνολο ήταν πάλι για sport touring και όχι για super sport μοτοσικλέτα. Το 04’ λοιπόν βγήκε το πρώτο 10αρι που ήταν πολύ ελαφρύ και πάρα πολύ δυνατό με ωμή , πολύ ωμή δύναμη, κάτι που το έκανε να έχει συγκεκριμένο κοινό γιατί δεν ήταν και το απόλυτο εργαλείο στην πίστα όπου προορίζονταν. Πολύ σκληρός σκελετός χωρίς να σου δίνει τις απαραίτητες πληροφορίες και με ένα γκάζι που σου έκοβε τα χέρια.
Το 06’ βγήκε ο αντικαταστάτης του που έχασε τη λεπτή σιλουέτα που είχε ο προκάτοχός του με τα ίδια κιλά όμως παρά του ότι φαίνετε ποιο χοντρό . Αλλάξανε και την θέση των εξατμίσεων και προστέθηκε άλλη μια , σύνολο 2 τελικά στην ουρά. Πρόσθεσαν και άλογα στο μοτέρ ανεβάζοντας το στα 175 μοτερίσια αλλά με πολύ ποιο ομαλή απόδοση στην λειτουργία από το προηγούμενο και σαφώς ποιο οδηγίσιμο. Με δραστικές αλλαγές στην εμφάνιση και στην γεωμετρία οι φαν του μοντέλου πήραν μια ποιο ολοκληρωμένη μοτοσικλέτα για όλα τα χέρια. Ο φίλος του περιοδικού Μίγκος Βασίλης από την Κρύα Βρύση Πέλλας έχει το συγκεκριμένο μηχανάκι της φωτογράφισής μας. Κάτοχος και της ναυαρχίδας της KAWASAKI ZZR1400 για τις διακτινίσεις του από πόλη σε πόλη ήθελε να έχει και ένα μηχανάκι για την γκαύλα του που είναι η οδήγηση στην πίστα. Για να έχεις όμως κάτι τέτοιο πρέπει να το ετοιμάσεις και κατάλληλα για την συγκεκριμένη χρήση. Το πρώτο πράγμα που ξεκινάς να φτιάξεις είναι ασφαλώς να πετάξεις (με πολύ προσοχή) τα μαμά πλαστικά σε μια άκρη της αποθήκης σου και να τοποθετήσεις πολυεστερικά αγωνιστικά φαίρινκ χωρίς φανάρια και με πολύ ελαφρύ βάρος για τον σκοπό του γενικού ελαφρώματος του συνόλου. Τα παίρνεις λοιπόν και τα βάφεις στο χρώμα της επιλογής σου γιατί ένα αγωνιστικό μηχανάκι πρέπει να είναι κα όμορφο. Στην συγκεκριμένη περίπτωση η επιλογή ήταν από τον ιδιοκτήτη η βαφή σε μια παραλλαγή replica από τα motoGP ZX-RR . Την βαφή την επιμελήθηκε ο ίδιος μιας που είναι και ιδιοκτήτης μονάδας επισκευής φανοποιεία και βαφής αυτοκινήτων στην Κρύα Βρύση. Με απλές γραμμές αλλά με το πολύ εφετζίδικο green pearl της KAWASAKI είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το δεύτερο πράγμα που πρέπει να αλλάξει οπωσδήποτε ειδικά για πίστα είναι το σύστημα φρένου και αυτό πονάει και το προηγούμενο μοντέλο αλλά και αυτό παρόλο που έχει ακτινική τρόμπα είναι η «τρόμπα φρένου» διατηρώντας μια σπογγώδη αίσθηση και σε γρήγορους γύρους στο στοιχείο της χάνει αρκετά την αίσθηση και τν πίεση της τρομάζοντας σε μιας που όταν μαζεύεις την ευθεία η Κ1 έρχεται πολύ γρήγορα και τα θέλεις εκείνη την ώρα. Από εδώ και πέρα ανέλαβε δράση το “one stop shopM-PLACE και άρχισαν τα όργανα να παίζουν . Πρώτη επιλογή μια ακτινική τρόμπα φρένου από την Γαλλική BERINGER την οποία την κάναμε και σετ με του συμπλέκτη και για να υπάρχει ομοιομορφία αλλά και δεν είναι μόνο όμορφες αλλά κάνουν και πολύ καλή δουλειά μια που έχουν καλύτερη αίσθηση από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί . Με το διαφορετικό μοχλό στήριξης αλλά και την τρόμπα που στέλνει με περίσσια πίεση το DOT 4 racing της Spectro (κάτι σαν το 5.1 αλλά με μεγαλύτερο βαθμό βρασμού) στα υψηλής πίεσης σωληνάκια φρένου της Αγγλικής HEL και στα αγωνιστικής πάστας τακάκια φρένου PREMIER, κάνοντας το φρενάρισμα παιχνιδάκι και με συνεχή αίσθηση σε όλους τους γύρους. Στην θέση οδήγησης τα original μαρσπιέ σχεδόν ποτέ δεν τα έχεις στο σωστό σημείο. Έτσι λοιπόν για την ρύθμιση της θέσης των ποδιών αλλά και του σωστού κρατήματος της μοτοσικλέτας και των ποδιών στην θέση τους ένα ζευγάρι από τα πλήρως ρυθμιζόμενα αγωνιστικά μαρσπίε της PP TUNING σε πάνε αλλού και στην θέση αλλά και στην αίσθηση. Στο ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε και τάπα ταχείας από την ίδια εταιρία PP TUNING κάνοντας ποιο racing το όλο look . Για την προστασία σε άτυχη στιγμή μπήκαν τα crash protection ΚΑWASAKI που έχουν πολύ καλή προστασία και δέσιμο στο σασί. Στο στήσιμο των αναρτήσεων κρατήθηκαν τα μανίσια εξαρτήματα εκτός από τα service που έγιναν σε αυτά με καλύτερα λάδια και σωστότερο στήσιμο και ρυθμίσεις σε συνθήκες πίστας από το ίδιο κατάστημα μιας που έχει την εμπειρία μετά από 10 χρόνια αγωνιστικής εμπλοκής. Στο μοτέρ τώρα, το να έχεις ένα μηχανάκι για την πίστα για την βόλτα και ικανοποίηση των αναγκών σου, το να κάνεις ένα μοτέρ Τούμπανο, όπως τελευταία συνηθίζουμε να λέμε, δεν είναι και το ζητούμενο. Κάθε άλλο όταν δεν υπάρχει η αγωνιστική εμπειρία στο εκμεταλλευτείς και το τελευταίο άγγιγμα του γκαζιού αλλά και της οδήγησης τότε αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να έχει τόσα όσα μπορείς να εκμεταλλευτείς. Σε αυτό λοιπόν το σημείο τοποθετήθηκαν δυο τελικά carbon Akrapovic για την απελευθέρωση των καυσαερίων και ένα φίλτρο ελεύθερης ροής από την PIPERCROSS και με την διαχείριση του καυσίμου από μια μονάδα POWERCOMMANTER DYNOJET γιατί όπως μπαίνει ο αέρας έυκολα΄έτσι φεύγει , αλλά η βενζίνη παραμένει η ίδια οπότε μια νέα χαρτογράφηση το κάνει να κελαηδάει και με τις ευλογίες του μηχανικού Rocos αλλά και των λιπαντικών Spectro . Έτσι λοιπόν με αυτά τα λίγα το μηχανάκι είναι έτοιμο για τα γούστα προσφέροντας σου συγκινήσεις οδικές. Εμείς τώρα από την μεριά μας σας προσφέρουμε και οπτικές με την βοήθεια του μοντέλου μας «Ρένα» και την φωτογραφική εμπειρία του Dr.Andree σε μια φωτογράφιση που έγινε στο κατάστημα Μ-PLACE.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου