Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

ΚΑΛΑΜΑΤΑCBR954RR



KALAMATA RULES!!!!!!
Μέχρι τώρα ήξερα πως η Καλαμάτα είναι γνωστή για το λάδι της, τον χορό (καλαματιανός όπως λέγετε…) το μαντίλι !?!?!? την φούντα ??!?!?!?!? και τα σύκα?!?!?!?!?!??!!?

Το γιατί μην με ρωτάτε δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω από εσάς εκτός εάν ξέρετε κάτι που δεν ξέρω εεε!!!!

Τελευταία έμαθα πως η Καλαμάτα έχει ωραία πίστα Καρτ που διεξάγετε και το πρωτάθλημα super motard αλλά και έναν τύπο που θέλει να ξεχωρίζει και αυτός αλλά περισσότερο η μηχανή του από τις άλλες. Extreme ο ίδιος έπρεπε να έχει και extreme μηχανή. Μια ιστορία που μπορεί να μοιάζει με την καθημερινή ζωή αρκετών από εμάς – εσάς αλλά η ιστορία του καθένα έχει κάτι το ξεχωριστό πάντα και κάτι περισσότερο ή λιγότερο στον τομέα της βελτίωσης και γενικά της παρέμβασης.
Η ιστορία έχει ως εξής, πριν κάποια χρόνια θυμάστε ένα R1 που είχαμε παρουσιάσει στο περιοδικό? (Τεύχος Νο 20 Μάρτιος 2001)
Το συγκεκριμένο μηχανάκι βρέθηκε με τον idiotκτήτη του να τριγυρνάει στους δρόμους της Καλαμάτας και να είναι φίλος με τον σημερινό μας ήρωα. Συνεπαρμένος από τον ορισμό της πεταλούδας που λέγαμε τότε μπήκε σε ένα trip να κάνει όλα τα βλέμματα να είναι επάνω του με όποιο κόστος και αν είναι αυτό.
Μοτοσικλέτα ? ένα CBR 900 (954) RR FIREBLADE 2002.
Η μηχανή έχει δύο στάδια βελτίωσης κατ΄αρχάς μετά από συνεννόηση με τον TTD αποφασίστηκε να βγούνε τα original πλαστικά από επάνω της για να κρατηθούνε στην άκρη άθικτα και αγοράστηκαν τα αγωνιστικά πολυεστερικά κουστούμια – φέρινκ πράγμα το οποίο και καλό αλλά και κακό. Καλό γιατί αφήνεις τα δικά σου στην άκρη αγρατζούνιστα κλπ αλλά το δύσκολο της υπόθεσης είναι το πώς θα κάνεις να κάτσουν τα αγωνιστικά ερμητικά κλειστά φέρινκ με φανάρια!!!!!! Το μπαλάκι όμως πέφτει στο μάστορα που θα εμπλακεί με την βαφή και καλλωπισμό τους.
Αφού λοιπόν αγοραστούν τα πολυεστερικά αρχίζει το πανηγύρι, το κόψε ράψε και φτιάξε βάσεις και μπάλωσε και τρίψε και και και και…….
Σαν πρώτος χρωματισμός επιλέχθηκε το μαύρο κόκκινο που λεει και η άδεια της. Στον χρωματικό αυτό συνδυασμό έπαιξαν αστέρια και tribal σχέδια που μπλέκονταν με την γραμμή και οπτική της μηχανής. Στον χρόνο επάνω περίπου μετά από μια συνάντηση με το B-KING του Πέικου από τα Γιαννιτσά ερωτεύθηκε τις εξατμίσεις στην ουρά και ο από μηχανής θεός έμελλε να βρεθεί στην παν/ναι συν/ση μοτ/των φέτος με τον LPA που δεν χρειάσθηκε και πολύ για να ψηθεί να τοποθετήσει μια τετράδα υπέροχων ρόμβων εξατμίσεων στην ήδη πανέμορφη ουρά. Έτσι και έγινε, μετά από την παν/ναι ανέβηκε και άφησε για την συνέχεια της οπτικής και ακουστικής παρέμβασης. Αφού τελείωσε με τον LPA το συναντήσαμε στο 6ο riders spirit να λαμβάνει μέρος στα μοτοκαλυστία που για πρώτη φορά είχε τόσες πολλές street. To φωτογραφήσαμε και περιμέναμε την Δεύτερη χρωματική παρέμβαση .
Βλέποντας και τις άλλες δημιουργίες με τους έντονους χρωματισμούς και την πλέον αερογραφία TTD βαφή θέλησε να αλλάξει κατά πολύ το σύνολο και να ξεφύγει από κάθε τι που υπάρχει.
Μετά από πολλές ημέρες σπάσιμο κεφαλιού για το πώς και τι θα γίνει επάνω στην μηχανή η φλασιά ειρθε κατά τις 3πμ (το πρωί !!!!!) όπου ξεκίνησε ένα σπασμένο καταστροφικό brainstorm με βάση το κίτρινο και χρωματικές αντιθέσεις του μαύρου με μπλε και ………..ότι ήθελε προκύψει δίνοντας την πιο άγρια διάθεση και παρουσία που θα ζήλευαν οι ιάπωνες σχεδιαστές.
To πόσο στοίχισε? Καλύτερα να επικοινωνήσετε με τα καταστήματα TTD & LPA που τα τηλ. Θα τα βρείτε στις σελίδες του περιοδικού που θα σας δώσουν την απάντηση στα ερωτήματά σας.
Από εμάς να ευχαριστήσουμε τον Πουλή Ηλία από την Καλαμάτα που μας έστειλε και τις φωτογραφίες από το τελευταίο stage.
BE COOL …BE PREPARE…….THE NEXT STAGE IS COMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου