Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

APRILIA PEGASO 650 MAT BLACK



    Η  βαφή πλαστικών στις  μηχανές δεν είναι πάντα το ευκολότερο ή ακόμα και το δυνατό να γίνουν.

   Στις μοτοσικλέτες λοιπόν και γενικά στον χώρο της αυτοκίνησης , τα πλαστικά που χρησιμοποιούνται  δεν είναι όλα από το ίδιο υλικό κατασκευής.

   Ανάλογα την χρήση που θα έχουν επάνω στην μηχανή.

   Ανάλογα την χρήση Της μηχανή που θα μπουν , ανάλογα την χρήση που θα έχουν αυτά επάνω σε αυτή, τότε επιλέγονται και τα ανάλογα πλαστικά.

   Τα πλαστικά όλα για λόγους πλέον ανακύκλωσης και επεξεργασίας , επιβάλετε από το εργοστάσιο κατασκευής τους να έχουν  από πίσω τον κωδικό  υλικού κατασκευής τους.




                               Π.χ  <ΡΡ>   ,  <ΡΕ>  , <ABS>  , <RA6>

     Με βάση αυτόν τον κωδικό από πίσω τους επιλέγετε και το υλικό για αυτογενή συγκόλληση με θερμότητα.

     Αυτά δλδ όταν έχουμε κάποιο σπάσιμο ή όταν λείπει κομμάτι οι επαγγελματίες στο είδος μας , επιλέγουμε αναγκαστικά είτε κομμάτια από άλλο πλαστικό , όμως του ίδιου υλικού  να γράφει από πίσω,  και μετά με το υλικό πλαστικό κορδόνι για την αυτογενή συγκόλληση , επιλέγετε για αυτήν.





                                 Τώρα στο θέμα μας!

                      ΔΕΝ ΒΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ!!

Για ποιο λόγο!
Τα δυο υλικά που βλέπουμε και εδώ στις φωτά μας  είναι <ΡΡ> & <ΡΕ>
Αυτού του είδους πλαστικά είναι εύκαμπτα, και μαλακά, με αποτέλεσμα αυτού, να μην μπορεί να απέρθει επεξεργασία βαφής .
Δεν μπορεί να δεχθεί Γυαλόχαρτο.
Δεν μπορεί να δεχτεί στόκο.
Δεν μπορεί να δεχτεί χρώμα.
Δεν μπορεί να δεχτεί βερνίκι.3



Για να μπορέσεις  να τα επιβάλεις χρωματισμό, μπορείς μόνο  όταν, τα πλαστικά αυτά είναι καθαρά  στην φύση τους.
Δλδ να μην έχουν τριβές και γρατζουνιές επάνω τους.
1ο γιατί δεν επιδέχονται τριβή από γυαλόχαρτο 
2ο γιατί δεν επιδέχονται στόκο.

Και να  τα στοκάρεις (που λέμε) στα σημεία, εκεί στον στόκο, θα κάνεις σωστή επιφάνεια αλλά στο τελείωμα αυτής θα παρατηρήσεις το πλαστικό να έχει βγάλει τριχούλες από όπου έχει περάσει το γυαλόχαρτο.

Τα πλαστικά αυτά  για αυτό τον λόγο είναι και τοποθετημένα σε μοτοσικλέτες ανωμάλου δρόμου, moto cross & endurο και είναι χρωματισμένα σαν πλαστικά.

Το πλαστικό δλδ εχει το χρώμα του  στην έκχυση στο καλούπι,

Τι χρώμα θέλει ο κατασκευαστής να βγάλει  την μηχανή?

Αυτό το χρώμα πλαστικού επιλέγει να εκχύσει στο καλούπι του, και να πάρει η μηχανή το χρώμα αυτό στην όψη.

Σε αυτήν εδώ τώρα , είχαμε όλα τα υλικά όπου λέμε εδώ πάνω.
ΜΗ ΒΑΦΟΜΕΝΑ δλδ.





     Η μοτοσικλέτα δυστυχώς αυτή  και τα πλαστικά αυτά είναι πολύ ευπαθή στον Ηλιο.

     Η μοτοσικλέτα αυτή που ήρθε για επεξεργασία, ήταν και στην θάλασσα δίπλα .
Δυο μεγάλοι παράγοντες  που επιβαρύνουν την όλη χρωματική τους ζωή αλλά και κατάσταση  πλαστικού.






  Όταν τα πήραμε στα χέρια μας , το πρώτο πράγμα  που είδαμε ήταν ασφαλώς το υλικό τους.

    Ενημερώθηκε ο ιδιοκτήτης  ότι, αυτά τα πλαστικά ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ επεξεργασία βαφής,

    Ο μόνος τρόπος που μπορούσε να  γίνει σε βαφή ήταν, να δεχτεί επεξεργασία ελαφριάς τριβής , και μάλιστα μόνο με σφουγγαράκι τριβής τύπου Scotch Brite  ώστε να μην μπορέσει να σκάψει το υλικό βγάζοντας το πλαστικές τρίχες, δεν μπορούσε να επεξεργαστεί με αστάρι κανονικό, και δεν μπορούσε να δεχτεί χρώμα βασικό με βερνίκι.





   Έτσι με ευλάβεια πρώτα καθαρίστηκαν καλά, ώστε να έχουμε καθαρή επιφάνεια  βαφής, τριφτήκανε με το σφουγγαράκι, δεχθήκανε υλικό πρόσφυσης , αστάρι ενός συστατικού διάφανο μόνο για πλαστικά εύκαμπτα, και κατόπιν βαφή ακρυλικού χρώματος 2Κ μαύρου.

  Στην επεξεργασία βαφής επιλέξαμε και ελαστικοποιητή στο χρώμα, και η βαφή τους έγινε με χαμηλή πίεση, ώστε να μην γίνει λεία επιφάνεια  και να έχει το πλαστικό ανοιχτούς πόρους αναπνοής αυτού με τις θερμοκρασίες, χωρίς να μας επιφέρει  αποκόλληση αυτού.

   Τέλος  φτιαχτήκαν και αυτοκόλλητα στις μαμα διαστάσεις και σχέδιο , ώστε η μηχανή να έρθει όσο είναι δυνατόν στην original  μορφή της.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου