Τρίτη 26 Απριλίου 2016

Ξεθαψαμε δουλειές που ήταν κρυμενες στον χωροχρόνο.....



H δουλειά και η τέχνη μας δεν έχει χαθεί…
Όπως δεν έχουν χαθεί  και πολλές δουλειές που έγιναν πριν πολλά πολλά χρόνια!!
  

    Στην περίπτωση αυτή, υπήρχαν δουλειές μας σε κράνη που υπήρχαν μεν, αλλά όχι σε κοινή οπτική επαφή στο κοινό τα τελευταία 8 χρόνια.


    Ακουμπισμένα λοιπόν στον χώρο εργασίας , η σκόνη από τα τριβεία και τους στόκους , τα σκέπασε για τα καλά.

   Η επιχείρηση – εταιρία των τελευταίων 8 χρόνων είναι πλέον κλειστή.

   Έτσι λοιπόν πολλά εκθέματα που ήταν καλυμμένα εκεί στον χώρο , πλέον έχουν αποκαλυφθεί .

   Με αφορμή λοιπόν την παραλαβή τους από τον χώρο αυτό που πλέον δεν υπάγετε στο όνομα μας, παραλάβαμε δουλειές μας επάνω σε κράνη που που σε μερικά από αυτά έχουν επάνω τους ιστορία 20 και 22 χρόνων πριν!!!

   Το πώς ξεκίνησε η αερογραφία στα χέρια μας,

   Το πώς αναπτύχθηκε!

   Το που έφθασε !! (το βλέπετε  εδώ  μέσα σε τακτά διαστήματα με αναφορές και προβολές εργασιών σε κράνη ή σε ότι άλλο προκύψει!! )

LEM helmet   αερογραφία απο τις πρωτες μου σε κράνος το 1994


 LEM helmet   αερογραφία απο τις πρωτες μου σε κράνος το 1994 
Με χρήση αερογράφου αλλα και πινέλου επι μέρους.
το λογότυπο  T.T.D  στα αρχικά του πρώτα στάδια

    1995 AGV Helmet  ένα κράνος όχι δικό μου .... αλλά πελάτη!!!!!
     Που απο τότε δεν ξέρω ποιος είναι και γιατί δεν το έχει πάρει ......




    ARAI Helmet   απο τοτε που η μάνα μου έλεγε " τα ματια σου 14 στον δρόμο με την μηχανη"
   Και εγώ ως υπάκουο παιδί το έκανα!! Με 14 βολβούς ματιών στο κράνος μου.... είχα τα μάτια μου 14!!




    DIG Helmet ?????  Δεν την έχω ξαναδει απο τότε την εταιρία αυτή ειχε έρθει εξ Ιαπωνίας μαζί με μια μηχανή , που τότε είχε γίνει η μεγάλη εισαγωγή μεταχειρισμένων μοτοσικλετών απο την Ιαπωνία.

    Απο τις πρώτες μου δουλειε΄ς Carbon Look  που τότε δεν ήξεραν καν τι είναι το Carbon Look......

   Σε ένα σχέδιο εμπνευσμένο απο το υπεροχο τότε Suzuki GSXR 750 SRAD

   Kαι τέλος FM Helmet  ενα κράνος προσωπικό που είχα πάρει μαζί με το ZXR 750 το 1998  και φτιάχνωντας σε αυτό το θρυλικό Cartoon TAZ  ή Ελληνικα τον Διάβολο της Ταζμανίας να οδηγα το ZXR  μου!

   Και στο λογότυπο μου να είναι κατασκευασμένο με Carbo Look Style !


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου