Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2015

Vespa PX 50 s rebuilding


       Vespa Μια διαχρονική μοτοσικλετα με  αγάπη απο λάτρεις του είδους.

   Το να έχεις  στα χέρια σου όμως μια Vespa επιβάλει και ν ατην έχεις όσο ποιο πολύ μπορείς στην εργοστασίου εμφάνιση και συντήριση.

   Ενα μοντέλο τέτοιο ήρθε και στα χέρια μας για την οπτική του  αναβάθμιση.

  Μοντέλο που ξεκίνησε απο το 1962 και στο παρόν αυτό μοντέλο να είναι περίπου του 1980.

Σε εμάς ήρθε δυαλημένη , μόνο τα  μέταλα της που είναι  ασφαλώς και όλη η μηχανή.

  Είχε δεχθεί επεξεργασία αποβολής χρώμα;ος και σκουριάς με Αμμοβολή, λεμαρινοδουλειές, και μετά θα δείτε στάδιο  , στάδιο , κομάτι με κομμάτι πως βγήκε αυτι το υπέροχο αποτέλεσμα.




  Μετά απο την επεξεργασία αμμοβολής για την αποβολή  των εργοστασιακών χρωμάτων,πέρασε στα χέρια λαμαρινά, για την επιδιόρθοση λακούβων στην λαμαρίνα της.

  Κατόπιν στα χέρια μας με στοκάρισμα σε όλα τα σημεία της.

  Με μεγάη μεν ποσότητα στόκου, επάνω της για να έρθει στην σωστή καμπυλώτητα το όλο σώμα της, αλλά όχι τόοοοοσο πολύ ώστε  να χαλάσει την αυθεντικότητα της.



   Μετά απο τα κατα τόπους στοκαρίσματα, δέχθηκε και επεξεργασία υποστρώματος Πίσσας στο πάτωμα της εσωτερικά και εξωτερικά , αλλά και στα εσωτερικά των φτερών εμπρός και πίσω, όπου το νερό τα καταπονεί .



   Στην διαδικασία του υλικού πρόσφυσης "Αστάρι"  έγινε και η τεχνική βαφής στα σημεί με υγρό σε υγρό.

  Τι είνια αυτό??

  Μια τεχνική η οποία το χρώμα πέφτει επάνω στο υλικό πρόσφυσης "Αστάρι " λεπτά μετά απο την εφαρμιογή του επάνω στα σημεία.

   Έτσι  έχουμε και ταχύτητα τεχνικής τελειώματος, αλλά και άμεση επαφή κια πρόσθεση των υλικών.






   Κατόπιν της διαδικασίας Υγρό σε Υγρό, η συνέχεια  πάει όπως προβλέπετε, και μετά απο το τρίψιμο του υλικού πρόσφυσης, επιδέχετε η διαδικασία βαφής, με τον κλασικό τρόπο.

  Με πρόσθεση χρώματος με πιστόλι αέρος.

   Στην περίπτωσή μας επιλέχθηκε Ακρυλικό 2Κ μονής επίστρωσης.






    Ένα βασικό που πρέπει να προσέχουμε οι βαφείς μοτοσυκλεών, ή περισσότερο οι ΜΗ ΒΑΦΕΙΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ είνια, να προσέχουμε το σημείο με τους αριθμούς σκελετού.

    Κάτι που μπορεί να μας μπλέξει εμάς σαν βαφείς , αλλα περισσότερο του ιδιοκτήτες.

   Δεν πρέπει να επιβάλουμε στα σημεία των αριθμών πολύ χρώμα και πολύ περισσότερο να μην επιβάλουμε το γεμιστικό αστάρι .

  Κάτι που απο μόνο του το λέει..... γεμιστικό.... που σημαίνει ότι αυτό απο μόνο του μπορεί να  γεμίσει τα στοιχεία αριθμών που είναι πρεσσαρισμένα επάνω στο μέταλο, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η ταυτότητα της  μηχανής..... παραπέμποντάς μας σε νομικές διαδικασίες




   Τελειωμένη και μονταρισμένη πλεον η Vespa  στο κοινόν θεάμον κοινόν!!














1 σχόλιο: