Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Βαφή σκελετού YAMAHA XT 400 92’ μον.



Στις μοτοσικλέτες μας ο σκελετός (σασί..) είναι  ένα αναπόφευκτο και εμφανή μέρος , το οποίο προσδίδει την δική του άποψη και ομορφιά στο σύνολο της μηχανής.

Στις μοτοσικλέτες τύπου Enduro  έχουμε τα σωληνωτά αυτά πλαίσια  τα οποία είναι εμφανή στα γυμνά μάτια







Και περισσότερο όταν έχουμε και τις οξειδώσεις σε αυτό, μετά την χρόνια μεταχείριση του   , και ως σίδερο που είναι ως υλικό, στις εκδορές και στις φθορές , έχουμε την  εμφάνιση σκουριάς και  οξείδωσης  με  την κακή εμφάνιση της αγαπημένης μας μηχανής.


Στο θέμα βαφής και επισκευής των σκελετών  μας , υπάρχουν δυο τρόποι βαφής τους.


Ο ένας και ποιο σωστός είναι να λυθεί όλο το σύνολο , να αφαιρεθεί ο κινητήρας και όλα  τα παρεμφερή μέρη αυτού  ώστε να γίνει μια ποιο σωστή και  εφ όλης της ύλης βαφή.


Να πιάσει δηλαδή το χρώμα σε όλα τα μέρη αυτού, μην αφήνοντας σημείο  άβαφο.

Αλλά το θέμα αυτό  είναι ποιο πολύ χρονοβόρο και κοστολογικά   μεγαλύτερο στην τσέπη μας.


(Στην δικιά μας σαν κατάστημα επισκευής  και βαφής , όχι!! Αλλά στον ιδιοκτήτη μεγαλώνει κατά πολύ το κόστος!!)





Στον τομέα της ποιότητας και τρόπου βαφής , έχουμε δυο ΣΩΣΤΟΥΣ τρόπους βαφής που εμφανίζονται στην ποιότητα του χρώματος και την αντοχή αυτών.


Κατ’ εμάς ο σωστός τρόπος  και ποιο λογικός τρόπος  είναι , να έχουμε τον σκελετό στα χέρια μας , και με τις κατάλληλες επεξεργασίες , να τον επιτρέψουμε να δεχθεί επίστρωση αντισκουριακής και πρόσφυσης  γνωστό ως Αστάρι.





Κατόπιν περνάμε  ακρυλικό χρώμα μονής επίστρωσης  γνωστό ως 2Κ.


Το οποίο με σειρά του προσφέρει και προστασία, αλλά και σωστή απόχρωση που κρατά στον χρόνο  χωρίς θάμπωμα και  χάσιμο απόχρωσης.


Και ο άλλος τρόπος είναι να λυθεί το σύνολο, να αφαιρεθούν όλα τα ρουλεμαν, να πάει σε αμμοβολή ώστε να φύγει από όλα τα σημεία το πρώτο χρώμα, για να μπορεί να γίνει σε γυμνό και καθαρό μέταλλο η  βαφή τύπου Ηλεκτροστατικής.




Κάτι το οποίο όμως ανεβάζει και το κόστος  από πλευράς , ότι στην εργασία  αυτή περιπλέκονται  άλλοι δυο επαγγελματικοί χώροι.


Αυτός της αμμοβολής, και αυτός της Ηλεκτροστατικής βαφής.


Στην συγκεκριμένη μοτοσικλέτα , εμείς προβήκαμε στην βαφή αυτού χωρίς να αφαιρέσουμε τα κύρια μέρη του κινητήρα.




Και με αυτό επιλέξαμε και την αλλαγή χρωματισμού, στο οποίο από γκρι μεταλλικό που ήταν, να γίνει κόκκινος.




Με αυτό τον τρόπο παρατηρείτε ότι   υπάρχει μεγάλη επεξεργασία κάλυψης μερών


Κάτι που θέλει μεγάλη προσοχή ώστε να αφήσει όλα τα σημεία ορατά για να πέσει σε αυτό  το χρώμα, αλλά και να καλύψει όλα τα άλλα σημεία ώστε να μην περάσει το χρώμα.


Δύσκολο μεν  αναπόφευκτο δεν!


Αυτά για αρχή!!


Έπεται συνέχεια επ αυτού! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου