Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

BMW S 1000 RR Reborn the beauty!




Έφτασε ο καιρός να κάνουμε και ένα Λιφτινκ σε μια κυρία, που όσο όμορφη και διαφορετική είναι, την κάναμε να αλλάξει τόσο ….. όσο έπρεπε!

Το πόσο μπορούσε να αλλάξει είναι άλλο θέμα.

Το πόσο άλλαξε  άλλο τόσο!

Το θετικό είναι σίγουρα , ότι μπορεί να είναι μια όμορφη και αιχμηρή κυρία, με διαφορετικό πρόσωπο και διαφορετικό πλαινό φερινκ , δεξιά και αριστερά!

Προβάλει άλλη γραμμή στα σημεία της!



Μπορεί να είναι γενικά μια ωραία και ισορροπημένη σχεδιαστικά στις γραμμές της , μοτοσικλέτα, αλλά έχει αυτά που κάνουν οι Γερμανοί σχεδιαστές  στην εταιρία παραγωγής της, την BMW!

 Έχουν ένα θέμα σε πολλά μοντέλα την τελευταία δεκαετία  , στο  θέμα των φωτιστικών τους μερών.

Και αυτό το παρατηρήσατε πιστεύω και στην σειρά GS που είναι η κορυφή της στις πωλήσεις.
Από το R 1100 GS  που ήταν τότε με το ένα παραλληλόγραμμο φανάρι εμπρός , άλλαξε  στα 50 επιπλέον κυβικά της , και στο εμπρός φανάρι της όπου εκεί άρχισαν τα παιχνίδια τους.

Από το παραλληλόγραμμο  που ήταν, έγινε σε δυο διαφορετικού σχεδίου και τύπου ενωμένα φανάρια!

Το δεξιά παραλληλόγραμμο και το αριστερά στρόγγυλο.

Το ένα για την μεσαία σκάλα και το άλλο για την μεγάλη.
Άσχημο… όμορφο…. Ο καθείς το βλέπει με βάση τα δικα του γούστα.

Το ίδιο κάνανε και σε αυτό το πρώτο Super Sport  μοντέλο της εταιρίας.

Στην μάσκα εμπρός , παρόλη την όμορφη σχεδίαση της, κάνανε το ίδιο πράγμα, να βάλουνε 2 διαφορετικού σχήματος φανάρια.

Το ένα για την μεσαία και το άλλο για την μεγάλη.

Εντάξει αυτό δεν είναι παράξενο να ανάβει με διαφορά το ένα με το άλλο, αλλά το σχήμα τους!
Και δεν έμειναν μόνο σε αυτά!
 Εδώ αξίζει να παρατιρήσετε τις διαφορετικές εξόδους  θερμού αέρα  της μοτοσικλέτας.
Όπως θα διαβάσετε παρακάτω , διαφορερικά Αριστερή με Δεξιά μεριά.

Το αριστερό πλαϊνό φέρνικ  είναι ναι μεν ίδιο σχήμα και όγκο, αλλά με διαφορετικούς πλευρικούς αεραγωγούς απαγωγής θερμότητας.
Από την μία έχουμε μια τριγωνικού τύπου έξοδο αέρα , και από την άλλη μια τριπλή διατομή χάραξη έξοδο θερμού αέρα.

                       Η ζελατίνα - ανεμοθώρακας δέχθηκε επεξεργασία βαφής εσωτερικά!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πολλοί για να πω την αλήθεια δεν το έχουν προσέξει αυτό.

Σε αρκετούς που έχω ρωτήσει και την ώρα που το είχαμε στα χέρια μας το συγκεκριμένο, αλλά και σε συναντήσεις με φίλους και στην παρευρισκόμενη με εμάς μοτοσικλέτα της BMW.

 Τα κομμάτια μετά την επεξεργασία με Αστάρι πρόσφυσης, βαφήκαν Μαύρα όλα στο εσωτερικό τους, ώστε να μην υπάρχει εξωτερικός χρωματισμός τους.
                    Και να υπάρχει ομοιομορφία  απο       κάθε        πλευρά!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Τώρα το συγκεκριμένο μηχανάκι μας ήρθε από την Καλαμάτα!
Από ένα φίλο – πελάτη   ο οποίος με έχει τιμήσει πριν 10 περίπου χρόνια με  την τροποποίηση δυο φορές στην μοτοσικλέτα του τότε (και την έχει και τώρα!! ) μια Honda CBR 954 RR  η οποία έμελε να τραβήξει πολλές οπτικές μεταβολές επάνω της , και χρωματικά , αλλά και σχεδιαστικά στον τομέα της εξαγωγής καυσαερίων, κοινός!! ΕΞΑΤΜΙΣΗ!! Με 4 απολήξεις σε αυτή τοποθετημένες κάτω από την ουρά , σε στυλ MV.

Αυτό όμως δεν είναι του παρόντος!

Στο παρόν έχουμε και λέμε!!
Κατ΄ρχάς η μηχανή μας ήρθε στο μουντό  μολυβή χρώμα.
                     Μετά την πρώτη βαφή αυτών πριν την εφαρμογή κατασκευής λογότυπων.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ένα χρώμα ουδέτερο μεν , αλλά απρόσωπο δε για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας αυτής.

Στην ιδέα να επέμβουμε χρωματικά σε αυτήν , προτείναμε  να  παρεκκλίνουμε τα γνήσια εργοστασιακά φέρνικ , και να επέμβουμε  σε πολυεστερικό κουστούμι, ώστε αύριο μεθαύριο να μην χάσει την αγοραστική της αξία η μοτοσικλέτα, εάν λόγου  χάρη θελήσει να την αποχωριστεί ο κάτοχος!!

Και μάλιστα  θέλαμε να μην παρέμβουμε στο υπάρχων χρώμα στο ρεζερβουάρ της,  και θέλαμε να βρούμε και για αυτό κάλυμμα για να πάρει το χρώμα μας.

Έτσι επιλέξαμε ένα αγωνιστικό Σετ πολυεστερικών φέρινκ από την Sebimoto  που τα πήραμε  από τον Mouratisgp .gr  στην  Αθήνα και μάλιστα το αλλάξαμε και μοντέλο οπτικά τοποθετώντας επάνω σε αυτό το σετ από το 2012 μοντέλο.
                                              Ολα τα κομμάτια στον θάλαμο βαφής!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έτσι έγινε η αναβάθμιση  από οπτική και χρονολογική μεριά!
Στον τομέα της  εξαγωγής καυσαερίων, στην εξάτμιση δηλαδή , η μοτοσικλέτα φορούσε επάνω της ένα τελικό της Akrapovic , αλλά ο ήχος δεν ήταν αυτός που ζητούσε ο ιδιοκτήτης!!

Και έτσι την στείλαμε στον Διάβολο!!!
Όχι στον άλλο κόσμο, αλλά στον Άγιο Αθανάσιο θεσσαλονίκης για να μας βγάλει το  σύστημα καταλύτη που είχε και να μας   κάνει μια σωστή ένωση με INOX  σωλήνες  ώστε να γίνει μια ποιο ελεύθερη έξοδο αυτών, παρέχοντας μας και τον απαραίτητο  μπάσο ήχο που πρέπει να βγάζουν τα μωρά μας αυτά όταν τα οδηγάμε!

Μεγάλη προεργασία και δυσκολία είχε στο να μπουν τα φανάρια  επάνω σε αυτό το κουστούμι. Και αυτό γιατί όταν βάζεις αγωνιστικό κουστούμι , απλα δεν υπάρχουν οι τρύπες για την εισαγωγή των φαναριών .  Είναι κλειστά  τα μέρη γιατί στις αγωνιστικές μηχανές δεν επιτρέπετε  να έχουν τα φανάρια επάνω, και για λόγου βάρους αλλά και για λόγους προστασίας σε πτώση.
Να μην γεμίσει ο τόπος σπασμένα τζάμια (άσχετα αν είναι πλαστικά πλέον!!)

 Η σωστή εφαρμογή στο κόψιμο της μάσκας για να εφαρμόσουν τα φωτιστικά σώματα.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στην κατεργασία αυτή κόψαμε με πολύ λεπτομέρεια τα κλειστά μέρη αυτών, ώστε να ταιριάξουν χωρίς κενό τα φωτιστικά σώματα , εμπρός και πίσω.

Στον χρωματικό συνδυασμό επιλέχθηκε η βάση στο λευκό χρώμα και παιχνίδι με Ασημί(που είναι και δηλωμένο στην άδεια…. Για λόγους!!) και πορτοκαλί φωσφορούχο .

Ένα  συνδυασμό χρωμάτων με ένταση και γραμμή.
Ένα συνδυασμό στην εμπρός μάσκα των φέρινκ που να μας αποσπά την προσοχή από την διαφορετική σχεδίαση των φωτιστικών, και να μας δίνει μια ποιο  ομοιογενή οπτική σε αυτή.

Μια ποιο αιχμηρή όψη.
Μια διαφορά που να  αλλάζει την ιδέα που είχαν αυτοί στην σχεδίαση της , δίνοντας την μια δική μας άποψη.

Στην ζελατίνα (ανεμοθώρακα) επεμβήκαμε εσωτερικά σε αυτή , προσδίδοντας την και το σήμα  του  καταστήματος , αλλά και το σήμα της BMW σε μαύρο φόντο , με χρυσή πέρλα και τεχνική σε αυτήν.

 Η τεχνική βαφής των τροχών με την διχρωμία και τα λογότυπα της μοτοσυκλέτας.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Τα λογότυπα επανω είναι όλα χρωμματισμένα, με τα χρώματα της μηχανής και όχι αυτοκόλλητο.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Μια όψη έξω απο το κατάστημά μας , αλλά λόγο μη καλού φωτισμού είναι και η φωτό έτσι....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Τέλος οι τροχοί ασφαλώς δεν θα μπορούσαν να μείνουν ατημέλητοι, έτσι αφαιρέθηκαν από αυτήν με ότι είχαν επάνω τους, δηλαδή ελαστικά και δίσκοι, ώστε να πάρουν και αυτοί την χρωματική διαβάθμιση του συνόλου.

Έτσι έγιναν άσπροι με πορτοκαλί  φωσφορούχο κέντρο και ακτίνες αυτών.
Και με ασημί   επάνω σε αυτούς  τον τύπο της μηχανής και την μάρκα ασφαλώς!!

Τέλος στην σέλα αυτής το σετ είχε και πολυεστερικό  αντίγραφο αυτής, έτσι ώστε να γίνει και η καλύτερη  προσαρμογή στο όλο κουστούμι, με πρόσθεση σε  αυτή δερμάτινου καλύμματος που  επεξεργάστηκε ο LUXUS από Θεσσαλονίκη.


Η κάτω όψη της ουράς που έγινε και σε αυτή επεξεργασία με το λογότυπο ΒΜW.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Στην μοτοσικλέτα ασφαλώς θα  προσέξατε 2 σήματα, το ένα είναι ασφαλώς το M-Place  που είναι του καταστήματος και του blog  το οποίο διαβάζετε, αλλά και το T.T.D  το οποίο είναι το εδώ και 20 χρόνια προσωπικό του καλλιτέχνη στην βαφή και Design   στις μοτοσικλέτες!




 Το κράνος έγινε και αυτό στα χρώμματα της μηχανής, και με αερογραφία ελευθερο χέρι δυο πολέμιστές  απο τον πολύ γνωστό παιχνίδη "StreetFighter"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου