Εκτός από
τον εξοπλισμό που πρέπει να έχει ο αναβάτης, καίριας σημασίας είναι η και η
συντήρηση αυτής.
«Άσε μας ρε θείο, που ξέρεις εσύ!».
Έτσι λοιπόν
όταν αποφασίσεις να είσαι κάτοχος μιας μοτοσυκλέτας μεγάλου κυβισμού πρέπει:
1) Να
κατανοήσεις πόσο πολυδάπανη είναι η συντήρηση. Ξεκινώντας από τη βασική
συντήρηση για μια αλλαγή λαδιού, η οποία μπορεί κυμαίνεται από 15 έως 30 ευρώ/
λίτρο και συνήθως οι περισσότερες μοτοσυκλέτες χρειάζονται 3+ λίτρα.
2) Πρέπει να
βρεις τον σωστό μηχανικό. Αεριτζήδες κυκλοφορούν αρκετοί!
3) Πρέπει να
αποβάλεις την νοοτροπία να αγοράζεις κινέζικα ανταλλακτικά, δελεασμένος από την
χαμηλή τιμή. Αργά ή γρήγορα θα νιώσεις τις συνέπειες της χαμηλής ποιότητας.
4) Στάματα
να παίρνεις συμβουλές από ‘αρχημηχανικούς της καφετέριας’.
5) Μην
κάνεις τον μηχανικό, νομίζοντας ότι θα κερδίσεις λίγα ευρώ. Αντίθετα, τα
προβλήματα που θα δημιουργήσεις θα είναι περισσότερα και θα αναγκαστείς να
πληρώσεις ακόμη περισσότερα.
Ρύθμιση βαλβίδων |
Ο καλός μάστορας στην λεπτομέρεια φαίνεται! |
Τελειώνοντας,
θα ήθελα να σου πω να καθίσεις όρθιος δίπλα στον μηχανικό σου χωρίς να τον ενοχλείς,
όταν εργάζεται επάνω στην μοτοσυκλέτα σου και τότε θα καταλάβεις πως το αντίτιμο
που θα σου ζητήσει για εργασία το αξίζει.
του Στέλιου Κανδήλα
Το γενικό σέρβις πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα M-Place από τον μηχανικό Κώστα Ρόκο και τα ανταλλακτικά από την Honda Τζανής Μπατής.
πηγή : http://edomilamemixanokinita.blogspot.gr/2014/08/blog-post.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου