Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Άρρωστος με το ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ

Συνέντευξη του Στέλιου Κανδήλα στην ειδική συνεργάτιδα μας Σία Μονακού

όσο άρρωστος είσαι με το ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ ;
IMG_8038-Δεν μπορεί να είναι λίγο ή πολύ. Είμαι άρρωστος! Για να καταλάβεις, ποτέ δε σταματάω, να παρακολουθώ βίντεο από το τηλεοπτικό ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ. Καθημερινά, χρειάζομαι μια δόση Επί Τροχών.

 -Πως σου ήρθε να βάψεις την μηχανή σου ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ ;
-Απλά, δεν θα μπορούσε να γίνει κάτι άλλο. Δεδομένου ότι είμαι άρρωστος με το ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ και θαυμαστής της εξαιρετικής δουλειάς του Θωμά Τουμπίδη T.T.D., επισκέφτηκα το M-Place κι ιδού η τρέλα μου έγινε πραγματικότητα.



 IMG_8041

 -Η μηχανή σου φαίνεται γρήγορη. Δεν είναι επικίνδυνες οι υψηλές ταχύτητες;
-Η ζωή στους 2 τροχούς μπορεί να είναι ασφαλής, χωρίς ποτέ να παύει να είναι συναρπαστική, χάρη στον πλήρη εξοπλισμό και όχι μόνο. Ο αναβάτης οφείλει να έχει ο ίδιος τον έλεγχο και όχι η μηχανή του. Να γνωρίζει ακριβώς τα δικά του όρια καθώς και της μοτοσυκλέτας του. Όλα αυτά μπορεί να τα γνωρίσει στα σχολεία ασφαλούς οδήγησης ή Track Days, που γίνονται σε πίστες ταχύτητας κι όχι στον δρόμο.


IMG_8093

 Σαν πολλές ερωτήσεις μου κάνατε, μπορώ να σας κάνω και εγώ μία;
-Πείτε μου.
-Είστε μόνιμη συνεργάτης του ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ;
- Όχι, έκτακτη.
-Κρίμα!

IMG_8005



IMG_8100IMG_8120IMG_8075
Ευχαριστούμε το Αδερφικό Site   " ΕΠΙ ΤΡΟΧΩΝ  "  που κάναμε για αυτό την μηχανή στα σχέδια μας αλλά με το λογότυπο αυτών!!
IMG_8024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου