Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

AXOBUSA DRIFT BIKE!!! Ένα μοναδικά φτιαγμένο Hayabusa!!



Hayabusa  υπάρχουν πολλά, καλά και κακά!
Υπάρχουν για χρήση καθημερινή.
Για χρήση βόλτας!!
Για χρήση κόντρας!!!
Για χρήση dragster !!
Για χρήση ταξιδιών!!
Για χρήση σπίτι -> καφετέριας  & καφετέριας -> σπίτι !!!
Αλλά εδώ πλέον έχουμε μια κατασκευή και μετατροπή , για μια νέα καινούρια και μοναδική χρήση αυτής!
Ποια??? Για την χρήση DRIFT!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Θα μου πείτε Drift  για μηχανές???? Ναι Drift και για χρήση μοτοσικλετών!!
Όχι ότι οι μοτοσικλέτες μας , δεν έχουν την τάση να driftάρουν από μόνες τους!! Αλλά εδώ μετατράπηκε σε μια StreetFighter Drift Bike κατασκευή!
Να περπατάει με άνεση στον δρόμο αλλά και στις ανα τόπους Μ……ες του εκάστοτε αναβάτη, που εδώ ο εν λόγο αναβάτης και Idiotκτήτης, το έκανε για αυτό και μόνο τον σκοπό!! Να ξεσηκώνει τον κόσμο από όπου και  αν περάσει, να το έχει για καθημερινή χρήση, αλλά και για επι της Μ…….ας χρήση, ξεσηκώνοντας τους καθήμενους, περπατητές, οδηγούς, αλλά και ζωικούς οργανισμούς!

 








Ο συγκεκριμένος Idiotκτήτης δεν το έχει σαν μοναδικό του μηχανάκι για μετακίνηση, μιας που είναι κάτοχος από τα πρώτα Hayabusa που περπάτησαν και μάλιστα τα βελτίωσαν οπτικά (για αρχή…) και με διάφορες κατά καιρούς και χρόνους μετατροπές!
Η τελευταία οπτική ξεκίνησε το 07’ με πολύ καλή επεξεργασία χρωμάτων, πλαστικών και σχεδίων αερογραφίας επάνω σε αυτό!
Αλλά σε εκείνο το συγκεκριμένο, δεν έμεινε μόνο στην οπτική του μετατροπή (από τα χεράκια μας!!!! Ως T.T.D!!)  αλλά και τελευταία χρόνια και μηχανικά, αποκτόντας και υπερσυμπιεστή!!! Κοινώς… τουρμπίνα!!
Έγινε δλδ εκείνο TurboBusa!!
Αλλά εκείνο είναι άλλο κεφάλαιο!
Εδώ τώρα ξεκίνησε , ή μάλλον τελείωσε ένα άλλο κεφάλαιο στις βελτιώσεις και στις μετατροπές!
Μια νεα μόδα???  Δεν ξέρω ακόμα, θα δήξει τι  και πως θα πάει!!
Κάποτε είχαν γίνει όλοι Street Fighters  με την μόδα που είχε ξεκινήσει, αλλά εδώ όχι τόσο σαν βελτίωση μετατροπή, αλλά σαν φθηνή λύση μετά από πέσιμο, να μη ξοδεύονται με την αγορά πλαστικών……………
Ο συγκεκριμένος βέβαια και τότε στην μόδα εκείνη , έκανε την αλλαγή αλλά με χρήμα επάνω της ως ΒΕΛΤΙΩΣΗ και ΟΧΙ ως ……….. ΦΘΗΝΗ ΛΥΣΗ!
Έτσι και εδώ τώρα το ένα TurboBusa  που έχει κάνει, είναι κόσμημα και δεν είναι για ΜαΜακίες!!
Οπότε βρέθηκε ένα άλλο Busa  και σε εκείνο έπεσε ο ανδρικός Βιασμός και μετατροπή σε ένα και μοναδικό για την ώρα DriftBusa Bike!
Η σκέψη το να έχεις ένα μηχανάκι, με ροπή χωρίς ντροπή, και άλογα και όχι παράλογα, ήταν η αρχική σκέψη.
Η μετατροπή και όχι η καταστροφή!
Η βελτίωση και όχι η παρταλίωση!
Στην μετατροπή αρχικά ξεκίνησαν οι αλλαγές επανω του αρχικά με τις προσθήκες στο ψαλίδη, κάνοντας το μακρύτερο.
Με την μετατροπή αυτού , απευθείας έχουμε ελαφρύτερη έδραση στο πίσω σύστημα , με αποτέλεσμα να μην έχει και την τέλεια πρόσφυση και κράτημα στον δρόμο.
Μπορεί να μην σουζάρει αλλά σε αυτό το Project  δεν ήταν εκεί το θέμα, αλλά στο να έχουμε μακρύτερο μεταξόνιο , και καλύτερη κίνηση και δύναμη στο τιμόνι.
Η μηχανή αυτή  δεν θα μετατρέπονταν για εκκινήσεις με το μακρύτερο ψαλίδι, (που όλοι πιστεύουν ότι αυτό κάνουν…….)
Αλλά σε μια μοτοσικλέτα η οποία θα σου δίνει την ευκολία τις απόλυτης μπάντας!!!!! Drift μέχρι εκεί που αντέχει το μυαλό σου!
Αφού λοιπόν πρώτα μπήκαν οι προσθήκες στο ψαλίδι, κατόπιν το θέμα πήγε στο μπροστινό σύστημα!
 Σε αυτό έγινε μετατροπή και τοποθέτηση από 1000 Κ4 με τροποποίηση  στην επάνω τιμονόπλακα για να μπει Flat  τιμόνι και όχι Κλιπ-ον που έχει το συγκεκριμένο.
Αυτό φαίνετε και από το χρώμα στις μπουκάλες με την χρυσή μπουκάλα και τα μαύρα καλάμια σε αυτήν!!
 








Έγινε κατόπην μετατροπή στο πίσω σύστημα σέλας και πλαστικών ουράς!!
Έφυγε το όλο μαμά σύστημα της ουράς, και την θέση του πηρε η ουρά από Z750  μαζί με τις σέλες ασφαλώς!!
Φανερώνοντας πολύ περισσότερο και καλύτερα την όλη επέκταση του ψαλιδιού!
Μπροστά αφού έφυγαν τα μαμα φανάρια κλπ την θέση τους πήρε το φώς και η μάσκα από το Ζ750 που είναι και η ουρά!!
Στα πλαϊνά έγινε ένα καλό πάντρεμα με πλαστικά ψυγείου από moto Cross κομμένα και κολλημένα στα πλαστικά που καλύπτουν τα μαμά RamAir  προς το πλαίσιο!
Έγινε μετατροπή και τοποθέτηση καρίνας!!! Κρατώντας το πίσω κομμάτι από το τελείωμα των πλαϊνών φαίρνικ καρίνας κάτω χαμηλά!
Για την χρήση όμως και ως Stunt Bike  έγιναν και κατασκευάστηκαν κάγκελα προστασίας ,  έτσι ώστε «ού μη γένετο» να κρατήσουν ανέπαφο το κυρίως σώμα αυτής!
Αφού λοιπόν έγιναν οι όλες αυτές παράμετροι επάνω σε αυτό, τότε ήρθε στα χέρια μας από τον Idiotκτήτη  όλα τα επι μέρους κομμάτια που θα έπρεπε να δεχθούν την πινελιά μας!! (όχι με πινέλο….. λογοπαίγνιο είναι αυτό)
Αλλά τους χρωματικούς μας συνδιασμούς και οπτικές παραμέτρους επάνω σε αυτό το σύνολο.
Πρώτα ήρθε ο σκελετός  αφού είχε γίνει βίδες όλοι η μηχανή, και από το ασιμή του αλουμινίου που ήταν μαμα! Επιλέχθηκε και έγινε μαυρο ματ όλο το πλαίσιο και το ψαλίδι με τα μέρη αυτού.
Στον χρωματισμό και βαφή πλαισίου να πούμε ότι το να βάψεις ένα αλουμινένιο πλαίσιο , δεν αρκεί να ρίξεις απλά χρώμα επάνω του, αλλά να δώσεις τις κατάλληλες βάσεις για καλύτερη πρόσφυση επάνω σε αυτό.
Έτσι επιλέχθηκε ( κατόπιν πολλών ετών χρήσης!!) ένα αστάρι 1+1  το οποίο είναι ειδικό για καθαρές μεταλλικές επιφάνειες, ακόμα και INOX & Nickel!
Το οποίο έχει την εξής καλή εργασία για εμάς!! Μετά από την επίστρωσή του, δεν χρειάζεται τρίψιμο και αγρίεμα αυτού, μα επίστρωση υγρό στο υγρό!
Έτσι έχουμε ένα πολύ καλύτερο κράτημα και σωστή χημικά επίστρωση και βαφή αυτού!
Κατόπιν αυτού λόγο είχαν οι ζάντες !! (Ελληνικά «Τροχοί»)
Σαν γενικό χρώμα επιλέχθηκε να έχουμε επάνω του μια διχρωμία άσπρου – πράσινου!
Στο άσπρο επιλέχθηκε το βασικό άσπρο με την πρόσμιξη πέρλας, και στο πράσινο ένα πολύ ωραίο μεταλλικό πέρλα .
Στην ενδιάμεση τους ένωση των δυο αυτών επιλέχτηκε μια χρυσή απόχρωσή , η οποία δένει απόλυτα και με τα δυο αυτά, διαχωρίζοντας τα και δίνοντας τα μια τέλεια αρμονική σύζευξη!
Από εκεί και πέρα να πούμε ότι οι γραμμές που παρατηρείτε στις Φώτο δεν έγιναν επάνω στην μηχανή για να ταιριάξουν!! Αλλά απλά στο χέρι δια γνώσεως της μεταξύ των σημείων επαφών!



Να πούμε ασφαλώς ότι όλες οι προεργασίες έγιναν με πολλές ώρες εργασίας και νυχτοκάματου από τον Idiotκτήτη αλλά και από τον γνωστό σε πολλούς «Διάβολο!» τον Άλεξ δλδ από τον Άγιο Αθανάσιο Θεσσαλονίκης ο οποίος είναι ο ποιο κατάλληλος για μεταλλικούς τέτοιου είδους βιασμούς, και μεταλλικές συγκολλήσεις!!
Με την πολύ βοήθεια και από τον COCO  με πείρα από το μαγαζί T.T.D  όπου εργαζόταν παλιότερα, έμελε να δώσει πολύ καλό χέρι στις συγκολήσεις και τοποθέτηση των τροποποιημένων πλαστικών!
Να ευχαριστήσουμε τον Idiotκτήτη Πέικο Αχιλλέα γνωστό σε όλους ως ΑΧΟ!! Από την Γουμένισσα που μας εμπιστεύτηκε για ακόμα μια φορά στα 15 χρόνια γνωριμίας μας!!
















5 σχόλια:

  1. Για χρήση σπίτη -> καφετέριας & καφετέριας -> σπίτη!!! ----------> σπίτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Idiotκτήτης = ηλιθιοκτήτης;;; (?)

      Διαγραφή
    2. θυμιζει τευχος mοτοextreme παντρεμενο με την εποχη μας..και εχουν αλαξει πολλα το 2014 (ευτυχως).!! χαρας το κουραγιο του και τα λεφτα του..

      Διαγραφή
  2. Idiotκτήτης!! Ναι για αυτούς που γράφουν διαρκώς με greeklish και δεν ξέρουν τι γράφουν!! και τι σημαίνει!
    Ορθογραφικά έχεις δίκιο για το Σπίτη -> Σπίτι αλλά το αφίνω για διόρθοσει και ότι μου βγάλει δεν το ξανακοιτώ....
    Τεύχος MotoXtreme!!! ναι είναι και αυτό ένα απο τα άρθρα που θα έγραφα αν το παρουσιάζαμε εκεί!! Μιας που στο περιοδικό Βοηθούσα και εργαζόμουν ως οδηγός-δοκιμαστής και παρουσιαστής με άρθρα εκει μέσα.
    Όλα με την δική μου τεχνική στην απόδοση γραφής και λόγου.
    Όπως και εδω φυσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή