Η λέξη «Παπάκι»
στην ώρα μας έχει δυο έννοιες και δυο αξίες
Η μία είναι
η αξία του ζωηκού βασιλείου και του διατροφικού αυτού (και πολλών εξ ημών όντων
δλδ ανθρώπων) δια την επιβίωση μας !
Και η άλλη
έννοια είναι αυτή του «Κάνκουρα» που με
την αγάπη και τρέλα στα μηχανάκια, έπαιρνε
τότε το γνωστό «Παπάκι» και επιδίδονταν στις απανταχού κανκουριές ανα την πόλη
Στους αυτούς
«Κάνκουρες» λοιπόν είχα την τιμή και χαρά να βελιτώσω οπτικά πολλά εξ αυτών
Με πολλές αερογραφίες, και πολλά βαψίματα αλλά περισσότερο με πολύ ΑΓΑΠΗ από αυτούς αλλά και από εμένα στην όλη αυτή αισθητική βελτίωση αυτών
«Παπάκια»
ξεκίνησαν να λέγονται τα πρώτα HONDA C50 τα γνωστά
«Στρογγυλοφάναρα» και μετά και τα YAMAHA Town Mate 50
Μετά τα
πολύ καλύτερα εξ αυτών GLX και αρχές του 2000 τα
πολύ αγαπημένα και γνωστά Ζ125
Αισθάνομαι τυχερός πολύ με την χαρά και τιμή να επέμβω σε
πολλά εξ αυτών όχι μόνο ανα την πόλη αλλά και ανα την χώρα
Τα σχέδια ήταν
όλα μοναδικά και είχαν όλα την υπογραφή μας
T.T.D δλδ Toumpidis
Thomas Design
Το 2000 κάναμε το πρώτο Z στο μοναδικό σχέδιο που είχα μόνο
μέχρι τότε στο δικό μου μηχανάκι , τον «Καβουρογαμόσαυρο»
Ένα σχέδιο
σε φλουό φωσφορούχο κίτρινο με
δόντια ανοιχτό στόμα από τον προσωπικό
μου σχεδιασμό στις μηχανές που είχε το όνομα που προείπα
Από εκεί και
πέρα ,όπως και πριν ασφαλώς, σχέδια και
βαφή δεν είχαν μόνο οι μηχανές και τα παπάκια, αλλά και τα Scooters
Έτσι και
αυτά περάσανε με πολλά σχέδια από τα χέρια και το μυαλό μας
Και όσο
μεγαλύτερη επιφάνεια είχε στα πλαστικά το scooter τόσο και καλύτερο design και αποτέλεσμα είχε
αυτό
Παρακάτω θα
δείτε πολλές από τις δουλειές που έχουμε
σε φωτογραφικό υλικό από την ψηφιακή εποχή των φωτογραφιών , γιατί αν είναι να
κάτσουμε και σα scanάρουμε όλες τις φωτογραφίες…. Θα μας πάρει πολύ χρόνο
Και ως
γνωστόν «Ο χρόνος είναι χρήμα»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου