Ένα κόσμημα
κατ’εμέ από την Honda όπου αρχές του 2000 είχε βγάλει
στην παραγωγή μια μοτοσικλέτα , η οποία ήταν έτοιμη για αγώνες στο παγκόσμιο SBK .
Τότε όταν
πρωτοβγήκε ήταν και ένα όνειρο απατηλό , περισσότερο στην τιμή του.
Απαγορευμένη
τιμή για τον μέσο μοτοσικλετιστή , μιας που τότε σε δραχμές στην Ελλάδα η τιμή
του ήταν στα 6.500.000 δρχ!!!!!!!!!!!
Την ώρα που
τα Hayabusa τότε που ήταν ακριβό , έφτανε τα 5.350.000 δρχ
,και τα 1000αρια όπως R1 η τιμή τους ήταν στα 4.750.000 δρχ!!
Σίγουρα δεν έπαιρνες
ένα υπερόπλο καφετέριας , αλλά ένα πολύ καλοστημένο σύνολο για γρήγορη οδήγηση.
Στην κατηγορία τότε στα SBK κυριαρχούσε η Ducati με τον V2 κινητήρα της να πολεμάει στα ίσια τα δυνατά τετρακύλινδρα 1000αρια.
Το ίδιο και
με αυτό που τότε με τον Colin Edwards κατάφερε και πήρε το πρωτάθλημα με σκληρές
μάχες.
Σαν τιμή της
μηχανής αυτής δεν μπορώ να πω ότι περπάτησαν και πάρα πολλά στην χώρα μας.
Αλλά όσα και
αν ήταν ή να είναι, δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό , όμορφα κατασκευασμένο
και καλοφτιαγμένο σε πολλά μηχανάκι.
Έτσι λοιπόν
μετά από πολλά χρόνια που είχα στην προσωπική μου κατοχή ένα SP-1 το οποίο είναι από τα αγαπημένα μου.
Μιας που
πέρασα πολύ ωραίες στιγμές με αυτό σε πολλές μα πάρα πολλές και διαφορετικές
καταστάσεις.
Από μηχανή
βόλτας (καγκουροβόλτας περισσότερο!!!) σε μηχανή αγώνων, που έτρεχα τότε, και
σε μια προβολή της αγαπημένης μου εργασίας που στον τομέα της βαφής και αισθητικής
βελτίωσης μοτοσικλετών , είχα κάνει τότε (κατά πολλούς !!) ένα θαύμα.
Στο θέμα μας
τώρα.
Ένας πελάτης
και φίλος πάνω από όλα, πήρε την απόφαση
και αγόρασε ένα τέτοιο .
Η άποψη μας ήταν
σε όλα με το παραπάνω καταφατική στην απόφαση του αυτή.
Έτσι λοιπόν
και έπεσε στα χέρια μας το όλο θέμα της ανάπλασης της ωραιοτάτης αυτής κυρίας.
Για αρχή
λέγαμε να αναστήσουμε τον μαμά χρωματισμό στο κλασικό κόκκινο μαύρο που ήταν.
Αλλά στην
πορεία όπως λέμε τρώγοντας έρχεται η όρεξη, έτσι και εδώ, από το μαμά κόκκινο,
ψάξαμε και επιλέξαμε τον αγωνιστικό χρωματισμό που έτρεχε το 2002 ο Colin Edwards.
Με το SP-2 τότε!!
Αλλά όλα ναι
μεν με τον αγωνιστικό χρωματισμό, αλλά με την προσωπική μας πινελιά, και στο
χρώμα αλλά και στις εταιρίες που ασφαλώς δεν διαφιμίζουμε.
Όπως το
σημείο στην πράσινη ρίγα όπου ήταν το Castrol τώρα είναι το Tasei που είναι το παρατσούκλη (κατά κάποιο τρόπο
του ονόματός του)
Εμπρός επιλέχθηκε
να κλείσει το ένα φανάρι , ώστε να γίνει ποιο Endurance look οπότε και για αυτό επιλέχθηκε να βγεί η δεξιά
μεριά με το φανάρι που είναι μόνο για
την μεγάλη σκάλα φωτός.
Έτσι με αυτό
έχει πάρει αμέσως το Endurance look.
Στο κέντρο η μάσκα έχει το RamAir κεντρικά και μετά από χρόνια με αυτό
την μηχανή η προσωπική μου και μοναδική στον κόσμο (όσες φωτογραφίες με SP1 έχω δει!) δεν έχει κάνει κανείς την
οφθαλμαπάτη αυτή που αμέσως η μούρη δείχνει ποιο μυτερή.
Οι τρύπες από
τα εμπρός φλας έκλεισαν και αυτές, γιατί δεν υπάρχει λόγος να χαλάσει όλη την
οπτική , οι τρύπες αυτών.
Στην ουρά
τώρα η μετατροπή έγινε στο Under Tail κομμάτι , όπου έφυγε ή μάλλον κόπηκε και μίκρυνε
από την πλευρική όψη ο όγκος που έχει ο χώρος κάτω από την πίσω σέλα,
εμφανίζοντας το αμέσως ποιο μυτερή και ψιλή όλη την ουρά της!
Το original
stop light φαναρι είναι ένα μεγάλο τετράγωνο
που βγαίνει μάλιστα και εκτός ουράς, αλλά και με τον χώρο από την πίσω σέλα
κάνουν τη μαμά ουρά ή κώλο! Να χάνει αρκετά σε εμφάνιση και στυλ.
Έτσι λοιπόν
πήραμε ένα Under Tail εμπορίου που είχε 2 στρόγγυλα stoplight φανάρια , και φλας, και με την κατάλληλη
προεργασία και με την βοήθεια από ένα φανάρι από CBR 600 RR λευκό LED , τοποθετήσαμε και κάναμε ένα
προσωπικό UnderTail σύνολο που όμοιο του….. πουθενά!
Εξατμίσεις
φοράει δυο τελικά από την MIVV προσδίδοντας εμφάνιση
και πολύ ωραίο ήχο που έχουν τα V2
Και κάποια
ελευθερία σε κίνηση του μοτέρ.
Η ζελατίνα
είναι μια πολύ καλή και δοκιμασμένη από την γερμανική MRA σε smoke light χρωματισμό.
Ο κινητήρας
και όλη η μηχανή όμως, δεν δέχθηκε την βαφή αλλά και τα χέρια του μηχανικού στην
όλη σωστή συντήρηση,
Με αλλαγή σε
όλα τα σωθικά υγρά που πρέπει να έχει για την καλή διαβίωση με τον κάτοχο του.
Στο φωτογραφικό
υλικό θα δείτε και μέρος της επεξεργασίας της βαφής με την σειρά διεργασίας.
Για ότι άλλη
απορία ??? τα τηλέφωνα τα ξέρετε!
Ελπίζω να σας
άρεσε , όπως και εμένα!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου