Η αερογραφία
είναι ένας τομέας που εδώ και 17 χρόνια (σχεδόν!) επαγγελματικά , είναι το
σημείο αναφοράς μας στον χώρο της μοτοσικλέτας, και όχι μόνο.
Στην
προκειμένη περίπτωση λοιπόν, έχουμε μια επιδιόρθωση επιφάνειας σε κράνος που
είχε μεν ζημιά, αλλά όχι ζωτικής σημασίας.
Τι θέλουμε
να πουμε για αυτό?
Ότι δεν
βάφονται όλα τα κράνη.
Και η επιδιόρθωση
τους δεν είναι σε όλα τα κράνη εφικτή , με κύριο και πρωτεύοντα ρόλο την
ασφάλεια τους μετά την επιδιόρθωση σε θέμα επανάκρουσης .
Εάν δλδ το
κράνος έλθει σε σημείο να προστατέψει τον λόγο τον οποίο υπάρχει. Το κεφάλι σας!!
Το
συγκεκριμένο κράνος έχει ,κατόπιν έλεγχου, καλό υλικό κατασκευής και κατά την
κρούση του δεν είχε την παραμικρή εκδορά
ή και κάταγμα επάνω του.
Και αυτά ήταν , ο πίσω αεραγωγός – αεροτομή ,
η οποία είχε και σπάσιμο εκτός από τις γρατζουνιές επάνω της.
Οι εμπρός
επάνω ιμηδιάφανοι αεραγωγοί απαγωγής εσωτερικής θερμότητας.
Και η
ζελατίνα όρασης η οποία είχε ασφαλώς και αρκετές εκδορές η οποία απλά δεν
επισκευάζετε.
Με την
κατάλληλη λοιπόν τακτική και εργασία το κράνος επανήλθε στην εργοστασιακή του
μορφή χωρίς ίχνος της παραμικρής ζημιάς.
Οι φωτογραφίες
πιστεύω το δείχνουν μόνες τους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου