Το θέμα βαφής και design δεν είναι μόνο στα πλαστικά μέρη της μοτοσικλέτας
, αλλά και τα κινούμενα!! Έτσι και εδώ έχουμε να σας δείξουμε μια δουλειά στο πως
μπορεί να γίνουν εμφανισιακά οι τροχοί , αλλά και πως πρέπει να γίνει σωστά η
προεργασία αυτών για να κρατήσει επάνω τους το όλο χρώμα.
Τροχούς έχουμε και έχουν βάψει πολλοί από μοτοσικλέτες και τις περισσότερες φορές από Street τύπου μοτοσικλέτες.
Εδώ έχουμε κάτι που μπορεί πολλοί να (!?!??!??????) να έχουν
κάνει. Αλλά θέλουμε να σας δείξουμε την δικιά μας οπτική γωνία και γνώση στο
θέμα.
Το να βάψεις τα αλουμινένια
στεφάνια – κέντρα από χωμάτινου τύπου μοτοσικλέτες δεν είναι πάντοτε το
ζητούμενο και θέλει πολύ μα πάρα πολύ καλή προεργασία σε αυτά για λόγους ότι
περνάνε δύσκολες στιγμές στις μηχανές από εκεί που περνάνε.
Έτσι λοιπόν, το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι. Να γίνει η απακτινολόγηση τους και
αποσυναρμολόγηση αυτών. Με το πέρας
αυτών, τα μέρη αυτά δέχονται επεξεργασία Υαλοβολής τους για να μπορέσει να φύγει από επάνω τους η
κάθε κακή επιφάνεια
Μετά το πέρας αυτής της επεξεργασίας, ξεκινάει η σωστή
επίστρωση υλικών επάνω σε αυτή για την καλύτερη επαφή των χρωμάτων με την
εγγύηση αυτών.
Αστάρι 2 συστατικών επισκληρυμένο για αλουμινένιες επιφάνειες.
Και οι χρωματισμοί οι οποίοι επιλέχθηκαν.
Τελικό αποτέλεσμα επιφανείας και οπτικής αρέσκειας είναι
κατι στο οποίο ο καθένας έχει την άποψη του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου