Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

SUZUKI CARBONBUSA 1300 RRRRRRR 10’



 Σας παρουσιάζουμε το άρθρο που προβάλαμε στο περιοδικό
MOTO X TREME στο τεύχος Αυγούστου 2012    Νο 133
3 Σεπτεμβρίου σήμερα  που  σημαίνει ότι σε λίγο θα βγεί και το νέο τεύχος που θα κρατάτε στα χέρια σας.  Οπότε για να μην  ρίξουμε το Περιοδικό που τόσο αγαπάμε και βοηθάμε και μας βοηθάει,  αφού τελείωσε η παροχή του στα περίπτερα της χώρας μας.












Τι γίνετε όταν εμείς οι απλοί , πλην , τίμιοι μοτοσικλετιστές έχουμε κάτι που το έχουν όλοι??
Έχουμε κάτι το οποίο το αγαπάμε , μας φτιάχνει?
Είναι σαν τις γυναίκες μας (όχι ότι έχουμε όλοι μας πολλές στο πλάι μας)  , όπως αυτές αρέσκονται να καλοπίζονται , να ομορφαίνουν, να βελτιώνουν την οπτική τους, και να βελτιώνουν τα κιλά τους κάνοντας εξαντλητικές δίετες!!  Κάπως έτσι και εδώ έπεσε στα χέρια μας ένα μοναδικό ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!! SUZUKI HAYABUSA!! (και όχι YAHABUSA που πολλοί το λένε…………)
 Το κάθε ένα μηχανάκι , όπως και η κάθε μια γυναίκα , έχει το ταπεραμέντο της , την ομορφιά της, το prestige  της , το είναι της που όλα αυτά  και άλλα πολλά θέλουν να την κάνουν ξεχωριστή και μοναδική!!!  Στα  μάτια , αλλά και στην καρδιά του αγαπημένου της  ιππέα!!!

Και όπως η αρχαία τραγωδία «Ιππείς» ,που παίζει θεατρικά  και πάλι τον τελευταίο καιρό στην πόλη μας (θεσσαλονίκη) , έτσι και ημείς οι άπληστοι και λάτρεις της Ιππασίας , «ιππείς» , προσφέρουσην  και ποιούσας την αγαπημένη μας αγέλη αλόγων εις  πλέον καταλλήλως χειρών! Να μεταμορφώσουν και να μεταποιήσουν την συγκεκριμένη αγέλη , σε μια οπτική, αισθησιακή και προπάντων οργασμική παρόρμηση των ενδορφήνων μας 


Ο Idiotκτήτης της εν λόγο αγέλης!!  Είναι γνωστός σε εμάς στο περιοδικό , μιας που παλαιότερα είχαμε παρουσιάσει και το μεταποιημένο (οπτικά- χρωματικά- design by T.T.D)  HONDA CBR 1100XX.
Έτσι λοιπόν ο φίλος μας Λάμπρου Γιάννης  λάτρης του είδους, και μέλος του μοτοσικλετιστικού ομίλου Άρνισσας  (ΜΟΤ.Ο.ΑΡ) μας παρέδωσε το προσωπικό του μωρό για την εν λόγο παρουσίαση και φωτογράφηση, προς όφελος των κατεχόντων, τον εν λόγο περιοδικό «motoXtreme» που κρατάτε ανά χείρας !!! (θα παρακαλούσαμε όμως να μην χρησιμοποιηθεί το εν λόγο χαρτί, φύλλα, του περιοδικού μας , εις την καθαριότητα των ανδρικών μας μορίων!!!!)

Για την παρουσίαση και προβολή της εν λόγο μηχανής επιλέξαμε να βρεθούμε στην πίστα Καρτ του Ν. Ρυσίου Drive Park  , όπου εκεί γίνονται κάθε Δευτέρα και τα καθιερωμένα (πλέον?!?!)Track Mondays!!!
Για την οδηγηκή φωτογράφιση παρακαλέσαμε και δώσαμε σε ένα πολύ καλό φίλο του περιοδιού (και προσωπικά)τον Ιωσήφ Τζίμη , να οδηγήσει την CarbonBusa σε ένα χώρο ασφάλειας και στριψίματος!!
Στην εν λόγο πίστα μπορεί να μην εκμεταλλεύεστε , τα άλογα, την δύναμη, την ροπή, τα χλμ/ω που θα ανεβάσεις όπως σε μεγάλες πίστες, αλλά έχεις το κατάλληλο οδόστρωμα για να μπορέσεις να εκμεταλλευτείς και να οδηγήσεις με τον ασφαλή τρόπο τo μωρό σου.
Θα μου πείτε τώρα!! Καλά! Και τι παραπάνω έχει και θα το δείξεις οδηγηκά στην πίστα το συγκεκριμένο??
Το πρώτο και πολύ μεγάλο θέμα στις αγαπημένες μας , (και σε εμάς) είναι τα ΚΙΛΑ!!!!
Αν (που σίγουρα) παρακολουθείτε αγώνες SBK & MotoGP  εκεί θα ακούσετε για αναλογίες κιλών ανα ίππο!
Τι σημαίνει αυτό?!!? Όσο ποιο πολλά είναι τα άλογα στο κιλό , τόσο ποιο δυνατό θα είναι το εργαλείο σας, τόσο ποιο καλό οδηγηκά ., και τόσο ποιο καλό οπτικά!! (γιατί κακά τα ψέματα, άλλο να το ακούς και άλλο να το βλέπεις, και περισσότερο να το ζεις!)
Για να δούμε όμως τι ρουχαλάκια φοράει αυτό το μωρό??
Τι δίαιτα έχει κάνει?
Πόσο τρώει και τι έφαγε , πιστεύω δεν μας πέφτει λόγος.
Στα πόσα έφτασε και πόσα έχει πιστεύω ότι έχουν λόγο .
 Η αγορά λοιπόν και η μοτοσικλέτα ήταν (και είναι …) SUZUKI GSXR 1300 HAYABUSA 2010 μον.  Η νέα αυτή γενιά των Ιαπωνικών Γερακιών  (αυτό σημαίνει η λέξη hayabusa  και αυτό λέει και το σήμα που έχει στο πλαι στα Ιαπωνικά) είναι κατά πολύ καλά εξελιγμένη από το εργοστάσιο μιας που τόσα χρόνια , έχει παραμείνει σχεδόν ΙΔΙΟ!!
Η πρώτη βελτίωση ,όπως όλοι μας κάνουμε στα  μωρά μας, ήταν να αλλαχτεί αυτή η φιλήσυχη και καλοκάγαθη εξατμισούλα , που το μόνο που μπορεί να κάνει , είναι να  καθησυχάζει την φωνή του κινητήρα, πνίγοντας  τον για λόγους ρύπων , καυσίμου, και θορύβου!! Με κόστος όμως  δυο βαριά ΚΑΖΑΝΙΑ και ένα σύνολο που κάθε άλλο παρά ομορφαίνει…..
Έτσι λοιπόν επιλέχθηκε η τροποποίηση της και αντικατάσταση με με ένα σύστημα 4 σε 1 της άλλης Ιαπωνικής εταιρίας Yoshimura. R77 κατεβάζοντας αρκετά ΕΩΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τα κιλά , τα κιλά που χάνει με την εν λόγο εξάτμιση είναι (από ότι λέει το εργοστάσιο) περίπου στα  16 κιλά  !!! «ουκ ολίγα»!!
Και αυξάνοντας ασφαλώς την δύναμη της ελευθερώνοντας και διαμορφώνοντας τις δυνάμεις που θέλει να βγάλει το μοτέρ ελεύθερα προς τα έξω!! Βενζίνη χωρίς αέρα όμως δεν καίγετε!!    Έτσι ένα φίλτρο αέρα μεγάλης διαπερατότητας από την BMC  μπήκε εντός στο φιλτροκούτι , και όχι μόνο, γιατί τοποθετήθηκαν και ποιο κοντά after market χωνιά στις εισαγωγές του αέρα για καλύτερη είσοδο αυτού.
Στο  θέμα των ταχυτήτων, τοποθετήθηκε quick shifter  της dynojet  για καλύτερες και γρηγορότερες αλλαγές στις ταχύτητες χωρίς την κοινή χρήση συμπλέκτη , αλλά και ΞΕΚΛΕΙΔΩΜΑ των ταχυτήτων, για μεγαλύτερη απόδοση , μιας που από το τους νόμους ,για δικούς τους λόγους, έχουν κλειδωμένες τις ταχύτητες  στην 2α & 3η στο αβάνς προπορίας γιατί  το μηχανάκι έχει κυβικά – δύναμη – ροπή οπότε για να μην είναι τόσο άγριο σε αυτές τις (κοντές ?!?!? ταχύτητες), οι νοήμονες  αυτοί το μείωσαν. Αλλά δεν ξέρουν ότι εδώ το ξεκλειδώνουμε.
Αποτέλεσμα αυτών μαζί με πρόγραμμα στο εγκέφαλο από το Προιμάδη το BUSA έπιασε λείαν επιεικώς τα 183ps  στον τροχό!! (στον πίσω.. όχι στον μπροστά…. Καλά????)
Τώρα με αυτά τα κιλά και στο σημείο που βρίσκονται , μπορεί να χάνουμε την ισορροπία του χαμηλού κέντρου βάρους, αλλά μόνο τα κιλά που εξαφανίζονται θα τα διορθώσουμε από αλλού!!
Μιας που είμαστε εκεί στα χαμηλά!! Ας δούμε ή μάλλον ας προσέξουμε τα Παπά της!! Που λέμε στα μωράκια!!
Και στην προκειμένη περίπτωση οι τροχοί που έχει από την γέννα της , όχι ότι είναι το υπέρβαρο προϊόν, αλλά μια αλλαγή με after market  τροχών, θα μας δώσει και μείωση κιλών, αλλά περισσότερο ότι όταν έχεις ελαφρύτερα  κινούμενα μέρη, τόσο ποιο καλά αυτό συμπεριφέρεται, και περισσότερο αποδίδει.
Στο ζύγισμα που είχαμε κάνει , έχουμε ένα ποσό των -2 κιλών , και αυτόν των 2 κινούμενων  κιλών που παίζουν μεγάλο ρόλο στην οδηγησιμότητα πάνω από όλα.
Μιας που μπήκαν τροχοί  ελαφρύτερου κράματος από την PVM  στις μαμά διαστάσεις πάντα, καλά θα ήταν να βελτιωθεί και περισσότερο το θέμα της πέδησης!! Κοινώς ΦΡΕΝΑ!!
Έτσι λοιπόν επιλέχθηκαν οι πολύ όμορφοι αισθητικά αλλά και προπάντων λειτουργικά δίσκοι της  CALFER!
Μπορεί από αυτούς να μην κερδίσαμε τα κιλά (γραμμάρια σίγουρα όμως) αλλά στα φρένα δεν είναι εκεί το θέμα, αλλά στο ότι το θηρίο αυτό αφού θα το κάνουμε να μας ακούει στο γκάζι και την κίνηση, να το κάνουμε να μας ακούει και στο θέμα πέδησης (κοινώς φρένων)
Προ πάντων για την δική μας ασφάλεια………………
Τώρα στο βασικό θέμα που αντικρίζει κάποιος, είναι ασφαλώς  το πλήρες κουστούμι φτιαγμένο από ΑΝΘΡΑΚΟΝΗΜΑ!! Γνωστό πλέον σε όλους μας ως CARBON FIBRE ..
Ότι είναι το πρώτο στην Ελλάδα είναι γεγονός και ο λόγος είναι ότι φτιάχτηκε  από Ελληνικά Χέρια από την εταιρία CARBON ARAMID CONSTRUCTIONS που εδρεύει στην Αθήνα.
Έτσι λοιπόν στάλθηκαν τα μαμά original  κομμάτια από όλη την μηχανή, με σκοπό να γίνει ένα πλήρες νέο καλούπι με βάση τα αψεγάδιαστα original  κομμάτια που είχε επάνω η εν λόγο μηχανή.
Και αυτό ασφαλώς γιατί ήταν η πρώτη Hayabusa  08’+ που   μπήκε στην γραμμή παραγωγής και θέλησης για να ανθρακονημαθεί (!!!! Τι λέξη είπα πάλι!!!!)
Οπότε  στάλθηκαν όλα τα μαμά κομμάτια στην Αθήνα και ξεκίνησε η επεξεργασία κατασκευής «μάνας» «καλούπι» επάνω από τα μαμά Original  κομμάτια , ώστε να τοποθετούνται  χωρίς κόπο και παραποιήσεις επάνω στην καλή σας Busa.
Αναφορικά λέμε ότι τα πλαινά των φέρινκ πλέον έχουν γίνει ένα κομμάτι και όχι 2 κομμάτια όπως είναι το μαμά.
Για ποιον λόγο?
Μα ασφαλώς  δεν υπάρχει λόγος να υπάρχουν δυο κομμάτια για ένα πλαινό κομμάτι φέρινκ.
Κάνοντας τα 1 αμέσως  εξαλείφεις το μέγα θέμα , επαφής των και σύνδεσής των , και σωστής συγκράτησης αυτών.
Οπότε αυτό όλο σήμαινε βίδες, βάσεις κλπ κλπ.
Στην μάσκα και την ουρά τα κομμάτια που είναι τα φλας  και εμπρός φλας &  Ram Air  είναι ξεχωριστά!
Για δυο λόγους. Ενας ότι εκεί είναι ποιο καλά τοποθετημένα  χωρίς μεταξύ τους ένωση πάγια , αλλά και εάν κάποιος θελήσει να τοποθετήσει μόνο αυτά τα κομμάτια στην μηχανή του και να τα έχει Carbon  θα μπορεί να τα αγοράσει και να τα τοποθετήσει χωρίς κόπο, βελτιώνοντας την οπτική της αγαπημένης του.
Στο ρεζερβουάρ αυτό που βλέπετε είναι ένα ρεζερβουάρ μετ/νο από άλλη μηχανή, και μεταποιημένο και καλυμμένο με την όλη διαδικασία του ανθρακονήματος  εξωτερικά στην επιφάνεια του.
Ο λόγος? Απλά και οικονομικά!!!
Η κατασκευή ρεζερβουάρ ολικά από ανθρακώνημα  είναι αρκετά οικονομικά   δυνατή!!
Τι κέρδισε το μωρό εκτός από την εμφάνιση??
Μετρημένα από την εταιρία που τα κατασκεύασε, το κέρδος είναι τα 5 κιλά!! Ούκ ολίγα !!!
Στο ρεζερβουάρ εκεί που ακουμπά η σκεμπεδοκοιλιά μας  , ως συνήθως περνάμε το γνωστό Tank Pad  που προστατεύει την επιφάνεια εκείνη που τρίβετε με το μπουφάν μας την ώρα που οδηγάμε. Με αποτέλεσμα ασφαλώς να θολώνει και να φθείρετε  η επιφάνεια εκεί , θαμπώνοντας την.
Έτσι κει εμείς (M-Place) μιας που η όλη σύνθεση είναι από ανθρακώνημα , τότε φτιάξαμε ένα TankPad   carbon look 3m  που οπτικά  και αισθητικά μοιάζει πολύ με  το πραγματικό.
Στο όλο design   εμείς στο M-Place  κάναμε όλα τα αυτοκόλλητα  στο χρυσό χρώμα που έχουν οι ζάντες προσφέροντας και διαφοροποιώντας λίγο το ενιαίο  μαύρο χρώμα που οπτικά σε ξεγελάει.
Στην αεροδυναμική προστασία από τον αέρα επιλέχθηκε μια ζελατίνα Double Bouble της Puig  η οποία και προστασία στο κεφάλι του αναβάτη προσφέρει  και οπτική παρέμβαση – ομορφιά!!
Στα δοχεία υγρών συμπλεκτη και φρένων , επιλέχθηκαν καπάκια από την Yoshimura  παρέχοντας και κάλυψη των υγρών αλλά αισθητική παρέμβαση.
Οι μανέτες φρένου και συμπλέκτη αλλάθηκαν την τελευταία στιγμή πριν από την φωτογράφηση (γιατί μόλις είχαν έρθει…. Απλά) από την Titax.
Το αν έχει τελειώσει??? Όχι ακόμα!!
Περιμενουμε από την Saddlemen   σέλα οδιγού κατασκευής GEL  για καλύτερη αίσθηση και άνεση στην οδήγηση (αλλά και οπτικά ασφαλώς)
Συνολικά λοιπόν έχουμε μια δίαιτα με χάσιμο 23~25 Κιλών στην μηχανή!! Και με την αύξηση της ιπποδύναμης, το όλο σύνολο είναι πραγματικά υπέροχα μεταποιημένο!!
Ελπίζουμε να σας άρεσε η όλη αυτή παρέμβαση , αισθητικά , οπτικά , λειτουργικά και προσωπικά!!
Ευχόμαστε και άλλα!!!!!
Τουμπίδης Θωμάς!!
I am back!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου