Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

ARAI HELMETS GREEK FLAG AIRBRUSH DESIGN


Μία ακόμα από τις πολλές δουλειές που κάνω εδώ και 17 χρόνια και ειδικότερα στο Design και αερογραφία στα κράνη προστασίας αναβατών μοτοσικλέτας.
Το ζήτημα είναι πρώτα από όλα το υλικό του κέλυφους από το κράνος να είναι από πολυμερισμένο καλό υλικό και όχι από τα φτηνά πλαστικά του -100ρικου.







Στο θέμα αυτό είμαι λίγο κάθετος στην άποψη αυτή για τον λόγο ότι από τις εταιρίες κατασκευής κρανών, μου δηλώθηκε ότι «η εταιρία δεν φέρει ευθύνη στην μετά επεξεργασίας βαφής – αερογραφίας στα κράνη τα οποία το κέλυφος τους είναι κατασκευασμένα από πλαστικό υλικό.»

Έτσι και εγώ λοιπόν δεν θέλω σε καμία περίπτωση να βάλω το χέρι μου στην φωτιά καταστρέφοντας ένα κράνος προστασίας μοτοσικλετιστή , για να κάνω το συμφέρον της τσέπης μου και την αγνοησία (άγνοια) του εκάστοτε πελάτη.
Το συγκεκριμένο κρανάκη είναι μέγεθος -Μ- medium και είναι second hand για πώληση.
Η τιμή του είναι στα 250 euro !!!!!!!!!!!!!
Πολύ μικρή σε σχέση με το κράνος το οποίο είναι
RX-7 Corsair.
Για οτιδήποτε θελήσετε με το τηλέφωνό μας είτε και την παρουσία σας στο χώρο μας !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου