Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

HUSABERG Βαφή σκελετού και λοιπόν εξαρ/των

Στις ημέρες μας ή μάλλον καλύτερα, στην εποχή μας !! Η ενασχόληση με αυτό που αγαπάμε, είναι κάτι το οποίο μας γεμίζει απλόχερα με ωραίες στιγμές σαν ναρκωτικό την ψυχή και το μυαλό μας. Έτσι λοιπόν και εδώ ο εν λόγο φίλος και πελάτης, μας έφερε το μηχανάκι του που τόσο αγαπά και τον γεμίζει με ώρες οδηγηκής απόλαυσης, στο μαγαζί για να επιληφθουμε στην χρωματική του τονική αναβάθμιση!

Η HUSABERG Αυστριακή εταιρία κατασκευής (χωμάτινων) μοτοσικλετών που διαπρέπουν στην χωμάτινη ENDURO οδήγηση αλλά και στα ασφάλτινα τερέν σε χρήση αγώνων SUPER-MOTO. Έμελε να πέσει επι τις χειρός μας, και αν επιμεληθούμε επ’ αυτήν εις την συντήρηση, επιδιόρθωση , και προσεκτική εις αυτή χρωματική αναβάθμιση.
Η βαφή στους σκελετούς των μοτοσικλετών μας επιδέχετε κυρίως σε αυτές με τον σιδερένιο σκελετό που χρησιμοποιούν περισσότερο στις μοτοσικλέτες χρήσης επι χώματος!
Τι κάνει όμως μια εταιρία η οποία επιμελείτο τέτοιου είδους εργασίες?
Ξεκινά πρώτα πρώτα (εκτός από την αποφαση του χρώματος) στην αποσυναρμολόγηση όλης της μοτοσικλέτας , από τα επι μέρους αυτής εξαρτήματα παρέχοντας πλέον μόνο τα μέρη στα οποία θα δεχθούν την βαφή.
Έτσι λοιπόν λύθηκε όλη η μοτοσικλέτα στα επι μέρους που αυτά είναι, σκελετός ,ψαλίδι (έδρασης πίσω τροχού)και στα επί μέρους εξαρτήματα που εδράζονται σε αυτόν.
Στην απόφαση λοιπόν των χρωμάτων επιλέχθηκε το κίτρινο χρώμα που αντιστοιχεί στον χρωματισμό που έχει η μηχανή στα πλαστικά της. Και αυτό θα περιελάμβανε μόνο τον σκελετό και ένα μικρό κομμάτι προστασίας κινητήρα.
Στα άλλα κομμάτια επιλέχθηκε ο χρωματισμός μαύρο ΜΑΤ τα οποία αυτά είναι όπως προ είπαμε , ψαλίδι έδρασης πίσω τροχού, τον πλαινό ορθοστάτη (Σταντ), τα ποδοστήρια (μασπιέ), και τα καπάκια από το κινητήρα αλλά και υδραντλίας.
Σε όλα τα κομμάτια επιλέχθηκε η προεργασία αποβολής και καθαρισμού εξ αυτών των χρωμάτων του εργοστασίου, με την λειτουργία της αμμοβολής. Έτσι λοιπόν έφυγε από επάνω τους όλο το χρώμα , εμφανίζοντας μας καθαρό μέταλλο.
Από εκεί και πέρα όμως τι? Για να γίνει και ωραία η δουλειά αλλά περισσότερο σωστή , και οπτικά αλλά και στον χρόνο, έπρεπε να ξεκινήσουμε με χημικές επιστρώσεις κατακράτησης και προσθετικής χρωμάτων, χωρίς την καταστροφή αυτής από τις καιρικές συνθήκες και την επίδραση της σκουριάς.
Σαν πρώτο χέρι θα δείτε ένα ανοιχτό καφέ χρώμα που επιστρώνετε επάνω στα μεταλλικά μέρη αυτής αλλά και στα αλουμινένια κομμάτια , όπως το ψαλίδι και τα καπάκια του κινητήρα.
Με την διαδικασία βαφής <<υγρό στο υγρό>> ξεκινήσαμε με ένα Αστάρι 1 + 1 που είναι ειδικό για καθαρές μεταλλικές επιφάνειες, ακόμα και γυαλισμένες, γαλβανιζέ και αλουμίνια.
Θα προσέξετε στις φωτογραφίες αυτό το ανοιχτό καφέ χρώμα σαν πρώτο χέρι μετά από τα καθαρά μεταλλικά μέρη.
Στην συνέχεια μετά την κατάλληλη ώρα αναμονής επιδόθηκε η επίστρωση με αστάρι 3 + 1 συστατικού προεργασίας υποδοχής χρώματος που επιλέχθηκε στο τόνο του γκρι.
Μετά την περάτωση και επικάλυψης με αστάρι καλά όλων των επιφανειών, ήρθε η ώρα για τον χρωματισμό αυτών!
Όπως προείπαμε επιλέχθηκε ο χρωματισμός του κίτρινου ακριλικού χρώματος για τον σκελετό και ένα ακόμα κομμάτι προστασίας κινητήρα.
Μετά από αρκετά υπομονετικά χέρια και επίστρωση αυτού σε κάθε σημείο, ο σκελετός πλέον πήρε την μορφή που επιλέξαμε και θέλαμε επ αυτού.
Αφότου στέγνωσε και μπορούσε να δεχτεί επαφή, κατέβηκε από τα σημεία έδρασης του και τέθηκε στην διαδικασία ολικής αφύγρανσης χρώματος.
Κατ΄όπιν ξεκίνησε η επίστρωση του μαύρου ακριλικού ΜΑΤ στα άλλα επι μέρους εξαρτήματα.
Τα στρώματα και τα χέρια που δέχθηκαν τα σημεία είναι αρκετά εως πολλά ώστε να μπορούν να αντέχουν στην καταπόνηση που θα δεχθούν στην επι μέρους λειτουργία τους.
Στα αλουμινένια κέντρα των τροχών επιλέχθηκε ο μπλε χρωματισμός ο οποίος είναι παρόμοιος με τα after market κέντρα τροχών που κυκλοφορούν στο εμπόριο!
Για το τελικό αποτέλεσμα θα τοποθετήσουμε φωτογραφίες εδώ μέσα στο άρθρο παραθέτοντας το τελικό αποτέλεσμα πως είναι όλη η κατασκευή αυτής!!

1 σχόλιο:

  1. Eισαι μεγαλος Τσακαλος !!!!!!! Μπραβο.....εχει γινει φοβερη δουλεια.Κλαιω...."ο ιδιοκτιτης" !

    ΑπάντησηΔιαγραφή