Μια πολύ ωραία Δευτέρα στα αγαπημένα μας Track Mondays πέρασε με πλήθος κόσμου και τον ερχομό των μελών από το Vespa Club Θεσσαλονίκης.
Με την σκέψη και την επιθυμητή αντίδραση από το περιοδικό MotoXtreme για την παρουσίαση για
άλλη μια
φορά των Track Mondays (αλλά πρώτη για φέτος) με την σκέψη και την θέληση ότι η πίστα δεν είναι μόνο για Super Sport μηχανές, αλλά για τον κάθε ένα που θέλει να δει και να μάθει περισσότερα πράγματα στην οδήγηση του, εντός αλλά και εκτός πίστας। Αυτό που λέμε διαρκώς στους παρευρισκομένους είναι ότι
Με την σκέψη και την επιθυμητή αντίδραση από το περιοδικό MotoXtreme για την παρουσίαση για
άλλη μια
φορά των Track Mondays (αλλά πρώτη για φέτος) με την σκέψη και την θέληση ότι η πίστα δεν είναι μόνο για Super Sport μηχανές, αλλά για τον κάθε ένα που θέλει να δει και να μάθει περισσότερα πράγματα στην οδήγηση του, εντός αλλά και εκτός πίστας। Αυτό που λέμε διαρκώς στους παρευρισκομένους είναι ότι
το θέμα οδήγησης σε πίστα δεν είναι το ζητούμενο να ξεπεράσεις τον ROSSI αλλά να καταφέρεις να ανέβεις οδηγηκά , επάνω στην καλή σου και να ευχαριστηθείς όσο το δυνατόν περισσότερο τις δυνατότητες της αλλά να μην ξεχνιόμαστε , και περισσότερο τις δικές σου με ασφάλεια. Με τις γνώσεις μας επάνω στην αγωνιστική οδήγηση αλλά και την σωστή κατά μέρους οδήγηση η δουλειά μας με τα Track Mondays πάει με τη ευχαρίστηση των παρευρισκομένων αλλά και των φίλων αυτών και άσχετων θεατών που βρέθηκαν έτσι απλά για καφέ και έπεσαν επάνω στην παρατήρηση αυτών. Να πούμε ότι τα Track Mondays δεν είναι σχολή πιστοποιημένη με χαρτιά και τίτλους (και πολλά λεφτά ζητούμενα για την εκμάθηση) , αλλά μια πορεία 3 χρόνων τώρα, που με την αγάπη , τις γνώσεις και το μεράκι, δίνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα στους απανταχού μοτοσικλετιστές, που έρχονται κάθε Δευτέρα, με την χρήση της απλής καθομιλουμένης γλώσσας για να αντιλαμβάνονται όλοι, το τι μέλι γενέσθαι στην οδήγηση.!
Με group αργών και γρήγορων ανάλογα πάντα με την οδηγηκή τους εμπειρία τα group μπαίνουν μέσα ανά 20 λεπτά για να υπάρχει πάντα η ανάπαυση αυτών πριν μπούνε ξανά στην πίστα. Αυτή την φορά είχαμε και μια γυναικεία παρουσία, (εκτός της περσινής Elleninja) που φέτος δεν έχει καταφέρει να παραβρεθεί, η οποία γυναικεία παρουσία μετά από την παρότρυνση του συντρόφου της ήρθαν μαζί για να μπορέσει να ανέβει οδηγηκά και να διώξουμε τις φοβίες τις επάνω στην οδήγηση και να καταφέρει να εκμεταλλευτεί όσο το δυνατόν περισσότερο τις δυνατότητες (δικές της αλλά και της μηχανής). Μετά από παρατήρηση και με την βοήθεια πλοηγού μπροστά της δείχνοντας τις σωστές γραμμές στην πίστα. Αυτό που λέω πάντα στους λάτρεις της οδήγησης και περισσότερο στους μοτοσικλετιστές που έρχονται στα Track Mondays είναι ότι , πρέπει να ελευθερώσουν το μυαλό τους και να οδηγήσουν όπως οδηγάς σε μια εθνική οδό η οποία στην αριστερή μεριά υπάρχει τσιμεντένιο τοίχωμα. Τι θέλω να πω. ¨Ότι δεν υπάρχει περίπτωση να σου έρθει από την αντίθετη μεριά άλλο όχημα , δεν υπάρχει περίπτωση ο δρόμος να αλλάξει, δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις στην πορεία σου κάποιο αντικείμενο ή κάποιο πεθαμένο ζώο, δεν υπάρχει περίπτωση να συναντήσεις τρύπες ή πέτρες πεσμένες στην πορεία σου. Με αυτά τα λίγα λοιπόν, ανάλογα την ώρα και την εμπειρία του καθενός , περνάμε στις περεταίρω τακτικές εκμάθησης. Το να ξύνεις κάτω τις «ξύστρες» δεν πάντα το ζητούμενο. Τι θέλω να πω, τα έχω δεί πολλές φορές στις Σέρρες αλλά και στα Track Mondays πολλούς να είναι διαρκώς με την ξύστρα στο έδαφος επιδεικνύοντας την τρώγοντας την μέχρι να διαλύσουν και την φόρμα. Το θέμα της «Ξύστρας» ή «Γλίστρας» (όπως το λέει ο καθένας) είναι να μας δείχνει το σημείο κλήσης στο οποίο έχουμε φτάσει . Το να παρακολουθείς ένα αγώνα στην TV δεν είναι το ζητούμενο ότι «ααααα αυτός είναι πρώτος ..κλπ κλπ» , αλλά να προσέχουμε τις κινήσεις που κάνουν οι αγωνιζόμενοι. Τι θέλω να πω. Ότι αν προσέξετε τα πόδια τους θα δείτε ότι πλαγιάζουν νε μεν πολύ γρήγορα, αλλά το θέμα είναι ότι οι Ξύστρες τους ακουμπάνε για λίγο στην άσφαλτο και μετά το πόδι σηκώνεται το πολύ ένα εκατοστό από την επαφή του κάτω, και κρατιέται στο σημείο αυτό χωρίς να τρώει άδικα την Ξύστρα. Σηκώνετε γιατί το σημείο που ακούμπησε ήταν το σημείο με την σωστή κλήση της μηχανής. Εάν είχε περισσότερη φόρα ή το παρακάνει αμέσως η Ξύστρα του δίνει το σημείο επαφής και της υπερβολής αυτής.
Τι θέλει να μας πει εκείνη την ώρα δηλαδή? Ότι «το παραπλάγιασες τσομπάνηηηηηηη» «κινδυνεύεις!!!» και πράττεις ανάλογα με αυτό που ξέρεις. Λοιπόν !!!! Αυτιά τα ολίγα για την ώρα , για περισσότερα όσοι θέλετε από κοντά . Πού? Κάθε Δευτέρα απόγευμα στα Track Mondays στην πίστα ΚΑΡΤ του Ν.Ρυσίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου