Τετάρτη 25 Μαΐου 2011

TRACK MONDAYS 23-5-2011




Άλλη μια πολύ καλή Δευτέρα στην πίστα με αρκετό κόσμο και 17 συμμετοχές παρόντες παρά την βροχή ή μάλλον τα καρεκλοπόδαρα που έριξε το μεσημέρι ο ουρανός με τόσο ένταση που είχαν πλημυρίσει τα πάντα αλλά μέχρι της 6 που ξεκινήσαμε όλα ήταν καθαρά από την δύναμη της βροχής και στεγνά!!!

Αρκετοί φίλοι (μας αλλά και του track Mondays) παρόντες για το κλασικό όπως είχαμε πει και την προηγούμενη για το Café Track Mondeys . Από τον όμιλο ΜΟΤ.Ο.Αρνισσας και από Σκύδρα αλλά και από την γύρω περιοχή της Θεσσαλονίκης για την κλασική μας Δευτέρα.
Η απόλαυση μας και με καινούριους οδηγούς αλλά και με τους κλασικούς (πλέον) παλιούς λάτρεις της ενασχόλησης με αυτή. Για το θέμα που γράψαμε στην προηγούμενη ημερομηνία , δεν υπάρχει δυστυχώς ακόμα απάντηση γιατί δεν μπορέσαμε να συνευρεθούμε και να συζητήσουμε τις εξελίξεις και το τι μέλι γενέσθαι.
Φωτογραφίες επιτέλους έχω πολλές από αυτές που είχε τραβήξει ο Τσικουρλής Κ. έχοντας πλέον καλό υλικό στην κατοχή μας. Μερικές θα δείτε εδώ και κάποιες από αυτές είναι πολύ Poser-άδικες από τον φίλο Σωτήρη με το GSXR ο οποίος φορώντας την Θρυλική μου Φόρμα κατάφερε και έξυσε επιτέλους και αυτός!!!
Τι?????? Κατάφερε να ξύσει τον αγκώνα της φόρμας την ώρα που έστριβε και όχι από πτώση. Κατόρθωμα ? Από μια άποψη ναι , αλλά μόνο για το θέμα της φωτογραφίας. Το να ακουμπήσεις κάτω το θέμα αγκώνας δεν είναι το ζητούμενο και όπως λέω και ξανά λέω στα παιδιά που παρακολουθούν τα track Mondays , είναι ότι, το θέμα ξύστρα στο γόνατο δεν είναι εκεί για να το έχεις συνεχώς κάτω και να το ξύνεις διαρκώς. Είναι εκεί για ένα και μόνο λόγο. Σου δείχνει το όριο σου, σε ποια κλίση είσαι, πόσο ακόμα πρέπει να πιέσεις, και αν πρέπει να το σηκώσεις ή όχι. Αν βλέπετε στην τηλεόραση αγώνες ταχύτητας όπου τα τελευταία χρόνια έγιναν γνωστότεροι ως MotoGP καθίστε και παρατηρήστε το πώς οδηγούν αυτοί οι άνθρωποι και γιατί και πως το κάνουν το κάθε τι, και όχι αν ήταν μπροστά ο Rossi ή o Stoner . Αυτά τα ολίγα για την ώρα. Στο θέμα εκμάθησης είναι κάτι στο οποίο μπορεί και θέλει ώρες , μέρες , κόπο, δουλειά και καθαρά μυαλά που να ακούνε και να διαβάζουν το κάθε τι που θα ειπωθεί.
Προσθήκη λεζάντας
Αυτιά τα ολίγα για την ώρα!

2 σχόλια:

  1. Για αυτους που ξερουν (για τους εμπειρους οδηγους εννοω)ειναι μια πολυ καλη ευκαιρια για να ξεφευγουν καθε δευτερα απο την καθημερινοτητα.για τους νεους οδηγους ειναι μια πολυ καλη ευκαιρια να γνωριστουν καλυτερα με τις μηχανες τους και να λαβουν μερικες συμβουλες απο τους παλαιοτερους.απο προσωπικη εμπειρια(λιγη μεν αρκετη δε)μπορω να πω οτι η συγκεκριμενη πιστα σου προσφερει μια πολυ καλη προπονηση για να εξοικοιωθεις με την συμπεριφορα της μηχανης σου και να εφαρμοσεις σωστα το σωμα σου πανω σε αυτην...θαρρος χρειαζεται αλλα οχι παραπανω απ'οσο απαιτει η περισταση...για την δικη σας ασφαλεια (και των γυρων σας βεβαια).αυτα τα λιγα ειχα να πω προς το παρων ως εξωτερικος παρατηρητης πλεον...STAY SAFE>>> Efthimis1000RR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το παλικαρι με το Cbr 1000 rr απλα τα σπαει!!!
    Και πρεπει να ειναι και καλος Φωτογραφος !!!!!
    ''Tsikos ninja2''

    ΑπάντησηΔιαγραφή