-->
Κάπως έτσι θα πρέπει να το έλεγε η KAWA το κορυφαίο της 600αρι, εάν το έβλεπε αυτό εδώ!!! Ένα πραγματικό street fighter με αρκετή μελετημένη δουλειά από τους τεχνίτες που το επιμελήθηκαν, και αρκετό χρήμα από τον idiotκτήτη. Την αχόρταγη εμμονή του ανθρώπου να βελτιώνει-μετατρέπει αυτό που άλλος το παίρνει για αυτό που είναι, και άλλος για αυτό που θα είναι. Ένα σύμπλεγμα σκέψεων, απόψεων και ιδεών συμβάλουν στην δημιουργία μιας μορφής που ξεφεύγει από τα δεδομένα. Στην προκειμένη περίπτωση ο φίλος του περιοδικού από την Γερακινή Χαλκιδικής , Οικονόμου Χρήστος έφερε εις πέρας μια ιδέα που του καρφώθηκε στο μυαλό. Η ιδέα να μετατρέψεις το superspor 600αρι ZX6R σε μια άκρος πολεμική fighter μοτοσικλέτα. Η συνταγή απλή , έχεις κλιπ-ον ?/? του βάζεις καρατιμόνα!!!! Έχεις εξάτμιση κάτω στο πλάι??? Την βάζεις στην ουρά!!!! Έχεις όπως το ZΧ6R στην ουρά??? Την βάζεις κάτω!!!! Και άντε έβαλες , τι θα βάλεις μία??? Μπααααα!!!! Δεν βάζεις δυο για να τους μπεις στο μάτι!! Το όλο project ανέλαβε η κάθετη μονάδα βελτίωσης μοτοσικλέτας M-PLACE στην Θεσσαλονίκη.
«εν αρχή εν ο λόγος» που έλεγαν οι αρχαία απόγονοι και για την αρχή ξεκινήσαμε με την αφαίρεση των μαμά πλαστικών και μερών της , μιας που όλα επάνω της ήταν σε υπέρ άριστη κατάσταση, κάτι που πολλοί πιστεύουν πως φτιάχνεις fighter όταν πέσεις και δεν έχεις λεφτά για να το ξαναφέρεις στην αρχική του μορφή. Αυτό κατ’ εμέ είναι λάθος. Μια τέτοια κατασκευή ή μετατροπή θέλει χρήμα για να λέγετε και να είναι σωστή. Με την επιλογή λοιπόν του fat-bar τιμονιού της sun lineέπρεπε να καταφέρουμε να το τοποθετήσουμε επάνω στην μηχανή. Πως όμως? Οι τιμονόπλακα της KAWASAKI είναι τρυπητή με δύο τρίγωνα μέρη να είναι σε αφαίρεση από αυτή. Αποτέλεσμα να μην υπάρχει μέρος να στηρίξεις τα καβαλέτα τιμονιού. Σε αυτό τον τομέα κλήθηκε να αναλάβει εργασία ο μαιτρ των μεταλλικών κατασκευών Τόλης Γρηγοριάδης γνωστός εδώ και χρόνια ως LPA. Με μια εξ’ ολοκλήρου από την αρχή κατασκευή σε ακατέργαστο αλουμίνιο, έφτιαξε ένα κομμάτι κόσμημα που το λέμε τιμητικά «Μάνα» , η οποία έκατσε γάντι στις μπουκάλες έχοντας όλα όσα πρέπει ώστε να είναι ο διακόπτης στην θέση του αλλά και να κλειδώνει το τιμόνι. Τα καβαλέτα πάλι από τον LPA κρατάνε γερά το fat-bar στην θέση του δίνοντας μια high tech εμφάνιση. Στον τομέα της εξάτμισης επιλέχθηκε να τοποθετήσουμε αντί για μία στην ουρά, δύο στο πλάι LPA GP-style. To αποτέλεσμα αυτού είναι να φανερώσει την υπέροχη κολάρα της..εεεεεεε… ουρά ήθελα να πω. Με ήχο μπάσο και δυνατό που δεν θυμίζει 600. Στο μπροστινό και την εμφάνιση είναι αυτό που ξεχωρίζει στην fighter σχολή. Σε αυτό το σημείο επικεντρώθηκε η εμφάνιση. Λιτές γραμμές είναι αυτές που το χαρακτηρίζουν. Με το μπροστινό αυτό που μπορείς να κάνεις σε πρώτο πλάνο είναι να μπούνε τα πάντα σωστά , προσέχοντας την ασφάλεια μας. Τα κατάλληλα εξαρτήματα με τον σωστό τρόπο. Η ακτινική τρόμπα της Γαλλικής BERINGER προσφέρει πολύ παραπάνω φρένο για να έχεις την προστασία σου όποτε την χρειαστείς αλλά και για να καταφέρνεις μεγαλοπρεπή ENDOS με την ακρίβεια του χειρισμού της. Στην πίεση όμως της τρόμπας πρέπει να περνάει και κατάλληλη απόδοση από τα σωληνάκια φρένου. Βέβαια στην συγκεκριμένη τρόμπα τα μαμά σωληνάκια δεν φτάνουν να συνδεθούν αλλα΄και να έφταναν δεν θα τα βάζαμε. Για αυτό την θέση τους κατέλαβαν τα υψηλής πίεσης σωληνάκια από την Αγγλία HEL παρέχοντας στο ακέραιο την πίεση από την μανέτα και την τρόμπα στης δαγκάνες σφίγγοντας γερά τους δίσκους. Στα χειριστήρια αφού μπήκε η τρόμπα BERINGER στο φρένο με την χρυσή της όψη σαν κόσμημα δεν μπορούσε να είναι η φτωχική μανέτα συμπλέκτη από την άλλη. Έτσι μπήκε από την ίδια εταιρία το ζευγάρι της για λόγους αισθητικής αλλά προπαντός για λόγους αίσθησης στον συμπλέκτη μιας που το μοχλικό της σύστημα είναι πολύ καλύτερο από το μαμά. Στον τομέα της ασφάλειας συγκαταλέγονται και τα φώτα. Ένα κομπλέ μάσκα με φανάρι από KTM640, που από εμφάνιση είναι special και από φως όχι απλά για να σε βλέπουνε αλλά για να βλέπεις. Τοποθετήθηκε σταθερά μπροστά από το RAM-AIR αφήνοντας όμως και χώρο για να ρουφάει τον αέρα. Στο ψυγείο επιλέχθηκαν ζευγάρι πλαϊνά από την Ιταλική VTR-MOTO όπως και η καρίνα που κατασκευάστηκαν για να κάτσουν σε Z-1000. Με της κατάλληλες επεμβάσεις και από πλευράς m-place αλλά και από τον Alex Διάβολο με την αλουμινοκόληση κάτσανε λες και ήταν για αυτό το μοντέλο. Στο φινίρισμα των μερών επιλέχθηκε για αρχή το lime green της Kawasaki για να ταιριάξει με το πράσινο σύνολο με την υπόσχεση όμως πως δεν έχει τελειώσει ακόμα το project . τα αποτελέσματα είναι στην διάθεσή σας στης σελίδες του περιοδικού .
και γιατί να τα κάνεις όλα αυτά?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν παίρνεις κατευθείαν ένα Ζ 1000 να μην κουράζεσαι? :p
Ναι αλλά Ζ1000 έχουν όλοι... ενώ αυτό είναι το "μηχανάκι σου". Είναι μοναδικό και δεν σε απασχολεί το καινούριο μοντέλο, έχει πλαισιάρα και μη ξεχνάς το καινούριο σου μηχανάκι το έχεις ήδη στο γκαράζ σου, το φτιάνεις,το βελτιώνεις,το κάνεις δικό σου μόνο για σένα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Αρη, κατά την άποψη μου, άλλη αίσθηση έχει μια εργοστασιακη γυμνή μηχανή και άλλη αίσθηση μια την οποία την φτιάχνεις εσύ, μια μηχανάκι που (θα είναι πιο απόλυτο streetfighter σε σχέση με τα εργοστασιακά) και που πραγματικά αγαπάς το συγκεκριμένο μοντέλο και την δίνεις την εικόνα που έχεις εσύ στο μυαλό σου, και θα είναι κάτι πρωτότυπο φυσικά που θα είναι και πιο δυνατό από τα εργοστασιακές γυμνές μηχανές ;)
ΑπάντησηΔιαγραφή