Το TTR είναι ένα καθαρόαιμο Enduro της
γενιάς του 2000 , και αυτό είναι ένα μοντέλο του 2001.
Η YAMAHA μετά από τα δρόμου και πόλεως , όπως καταντήσανε
XT, είχε και για την ποιο καθαρή κατηγορία χώματος
, και το TTR
.
Μια
μοτοσικλέτα που με βάση το μοντέλο ΧΤ
είχε αυτές τις μετατροπές παντού, ώστε να υπερέχει πολύ από το ίδιο
σχεδόν ΧΤ , με σχεδόν ίδιο πλαισιο και κινητήρα.
Οι βελτιώσεις όμως σε αυτά είναι καθοριστικές και λεπτομερής , ώστε να προσδίδουν σε αυτό μια ποιο καθαρόαιμη ENDURO χρήση.
Οπτικά, αυτό που το καθόριζε ήταν, το ύψος (καμιά σχέση με τα ΧΤ), τα φωτιστικά (που είναι τα νόμιμος απαραίτητα για την χρήση) , οι αναρτήσεις (που εκτός από ύψος , είχαν και ρυθμίσεις για αγωνιστική χρήση) αλλά και ο κινητήρας ο οποίος μπορεί μεν οπτικά και κυβικά να είναι ίδιος με τον αδερφό ΧΤ , αλλά λειτουργικά καμιά σχέση με τα δυο αυτά αδέρφια ή ξαδέρφια.
Έτσι ήρθε και
στα χέρια μας ως καθαρό ENDURO
όπως το γέννησε η μαμά YAMAHA.
Αλλά αυτό που
ζητούσε σαν μηχανή ,και χρήση αυτής, να πάρει ένα ποιο δρομίσιο χαρακτήρα.
Έτσι επιλέχθηκε να μετατραπεί σε τύπου SuperMotard όπως έχουμε συνηθίσει να τις αποκαλούμε έτσι τις μεταποιημένες για την χρήση αγώνων αυτού του είδους.
Οι τροχοί βγήκαν και έγινε η μετατροπή τους για την τοποθέτηση σε αυτούς λαστιχα δρόμου.
Τα κέντρα
επεξεργαστήκανε και μετά από αυτή με ειδικό αστάρι αλουμηνίου, πήραν την μαύρη
σατινέ ματ χρωματική μορφή τους.
Οι τροχοί
πήγαν στον master
του είδους , Γιάννη Παρθένη SuperMotoShop στην Θεσσαλονίκη , και έκανε εκεί την επεξεργασία
με τα στεφάνια των 17’’ ινζών και το
ανάλογο φάρδος για την τοποθέτηση Street ελαστικών.
Τα φάρδη αυτών είναι 3,5 “ ίντζες εμπρός και τα HEIDENAU K80 120/70-17 & 4.5” ίντζες πίσω HEIDENAU K80 160/60-17
Με μαύρες ακτίνες και χρυσά καψούλια σε αυτές.
Εμπρός τοποθετήθηκε
δίσκος από την Γαλλικής BERINGER με την δαγκάνα αυτής και έγινε και μετατροπή
με αποστάτη ώστε να μπορέσει να εδράσει καλά η δαγκάνα, επάνω στην μπουκάλα του
μπροστινού, αλλά και να πατάει σωστά επάνω στον δίσκο τα τακάκια τριβής.
Εμφανισιακά τώρα έπρεπε να φύγει ασφαλώς το μεγάλο εμπρός φτερό,
και να πάρει την θέση του ένα ποιο κοντό μπλε από την Racetech και προστατευτικά κύλινδροι
σφουγγάρια από την Acerbis.
Στην όλη αυτή όμως βελτίωση δεν έμεινε απέξω και ο κινητήρας.
Δεν έγινε
μετατροπή βελτίωσης αυτού, αλλά συντήρηση και ρύθμιση στα Καρμπυρατέρ, αλλά και
λύσιμο κορμού, ώστε να γίνει έλεγχος φθοράς κυλίνδρου & πιστονιού, με
αλλαγή σε αυτό τα ελατήρια του πιστονιού λόγο φθοράς και μη καλής συμπίεσης
αυτών στον χώρο καύσης.
Έτσι αυξήθηκε η συμπίεση στα επιθυμητά στάδια , αλλά και η σωστή επαφή αυτών μέσα στον κύλινδρο , αποφεύγοντας την διαφυγή και καύση λαδιού εν ώρα λειτουργίας, προδίδοντας αυτό στους πίσω, με τον χαρακτηριστικό γκριζογάλανο καπνό από την καύση του λιπαντικού.
Ωραιο το εργαλειο φίλε ! Φιλε ποσα λαδια βαζει αυτο ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου μπορώ να βρω ένα ζευγάρι μπροστά πίσω έτοιμα για φόρεμα και πόσο?
ΑπάντησηΔιαγραφήΨάχνω ένα ζευγάρι,αν κάποιος ξέρει πως μπορώ να βρω και να με βοηθήσει,αν θέλει ας το κάνει άκουσα ότι κάνουν και απόTZR κάποια βοήθεια
ΑπάντησηΔιαγραφή