Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

HONDA CBR 600RR "Thanaselli" πωλειται 6.500



Ένα πολύ καλό και αξιόπιστο super sport  600άρι !!
Φιλικό και γρήγορο, όμορφο και δυνατό, ελαφρύ με βάρος στην ποιότητα.
Από το εργοστάσιο , ένα πολύ καλό για πολλές χρήσεις μηχανάκι!
Σίγουρα παραπέμπει στην αγωνιστική και sport  οδήγηση , αλλά είναι πολύ καλό για την κάθε χρήση.

Αυτό που έχει κάνει η HONDA  είναι να φτιάχνει πολύ φιλικά προς τον αναβάτη μηχανάκια, αλλά ταυτόχρονα να είναι δυνατά και γρήγορα, χωρίς να σε τρομάζουν με την υπερβολή.
Το μοτέρ τους είναι κλασικό HONDA.
Αμάσητο!! Χωρίς θορύβους και προβλήματα.
Ο σκελετός σταθερός και σκληρός όσο πρέπει, χωρίς να περνάει στον αναβάτη , τα κακώς κείμενα.
Στην περίπτωσή μας όμως έχουμε άλλο θέμα.
Την βελτίωση όλου του συνόλου στα μέρη……………
Και πως?
Με απλές και σωστές επεμβάσεις χωρίς πολλά πολλά τρεχάματα.
Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή λοιπόν, (σχετικό αυτό!!)
Στο τι έχει επάνω του ως εικαστική και βελτιωτική παρέμβαση.
Το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε , είναι ασφαλώς η οπτική του , που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα δεδομένα.
Βέβαια όχι στα δικά μας μάτια , γιατί από αισθητική βελτίωση και περισσότερο βαφή design   έχει βγεί από τα χέρια  πολύ πράγμα εδώ και ………… πάρα πολλά χρόνια (δεκαετίες)
Έτσι λοιπόν επιλέχθηκε σετ αυτοκόλλητα design  από τον κατάλογο της PARTS EUROPE  και της εταιρίας  FACE LIFT UNLIMITED.
Τα οποία είναι κατασκευασμένα για κάθε μηχανή (που έχουν πάρει τα μέτρα) και έχουν κάνει ένα χρωματικό σχεδιασμό , και εκτυπωμένα σε πλαστικοποιημένο Βινύλιο  για την φθορά.
Η τοποθέτηση είναι επάνω στα γνήσια και αγρατζούνιστα μέρη της μοτοσικλέτας, και γιατί το λέω αυτό? Γιατί , δεν μπαίνουν αυτά ώστε να καλύψουν τις γρατζουνιές , αλλά και δεν κάνουν σωστή κάλυψη επάνω σε σημεία με γρατσουνιές.
Το λέω αυτό γιατί λόγο δουλειάς επαγγελματικά , έχουν περάσει πολλοί από εμένα ζητώντας να καλύψουν με αυτοκόλλητο την μηχανή τους, για θεωρητικά λόγους οικονομίας.
Και γιατί πολλοί επαγγελματίες (σε εισαγωγικά ) αυτοκινήτων , κάνουν ότι τους κάτσει αρκεί να βγάλουν Λ7.
Τοποθετώντας και καταστρέφοντας την οπτική , θεωρώντας ότι κάνουν δουλειά, αλλά με ζημιά στην αγορά και στο όνομα τους.
Τες πα! Αυτό είναι άλλο θέμα που δεν είναι επι τάπητος εδώ.
Οπτικά με τα αυτοκόλλητα αυτά έχει αλλάξει πολύ η αισθητική της εμφάνιση
Και αυτό είναι το ζητούμενο.
Στο θέμα των αυτ/των έχουν προστεθεί και carbon look    αυτ/τα σε σημεία επάνω της , ώστε να  γεμίσουν και να ομορφύνουν εν μέρει τα άκρως απαραίτητα.
Όπως στο καπάκι  συμπλέκτη στον κινητήρα.
Στο εμφανές σημείο στο υποπλάισιο.

Στον τομέα επιδώσεων , ηχητικών και οπτικών , την κατάσταση ανέλαβε η GPR με την GPE TIBURON  με ένα υπέροχης αισθητικής οπτικής , τελικό εξάτμισης!!
Μιας που είμαστε στο πίσω μέρος , εκεί θα δούμε και την βάση πινακίδας από την Valter Moto  που στο συγκεκριμένο μοντέλο , υπάρχει ολόκληρο κομμάτι που καλύπτει το τελικό της εξάτμισης, και επάνω σε αυτό και κάτω  από την εξάτμιση είναι το πίσω φως με τα φλας και  πινακίδα.
Εδώ η ValterMoto  έχει φτιάξει μια πολύ ωραία βάση αντικατάσταση της γνήσιας , η οποία και από βάρος και από εμφάνιση με τίποτα δεν συγκρίνετε με την original.
Και με την διαφορά της αλλαγής θέσης οπτικής της πινακίδας η οποία από την κάθετη οπτική της , μετατρέπετε σε οριζόντια κάτω από την εξάτμιση κρύβοντας την και αφήνοντας ελεύθερα την ομορφιά του πίσω μέρους στα μάτια!!



Στα φρένα ναι μεν μπήκαν μανέτα και μασπιε, αλλά μαζί με αυτά για να ανεβάσουμε την πίεση πέδησης (φρένου δλδ) τοποθετήθηκαν νέα σωληνάκια υψηλής πίεσης από την HEL  με υγρό φρένων DOT 5.1    για την καλύτερη αίσθηση και δύναμη στο φρένο. Και τα σωληνάκια που είναι υψηλής πίεσης μεταλλικά , για να μην σημάδια  στα σημεία που ακουμπούν επάνω στην μηχανή, είναι καλυμένα με πλαστικό εύκαμπτο σωληνάκι το οποίο είναι και σε κόκκινο χρώμα, για να μη σπάει την αρμονία χρωμάτων, και να ταιριάζει απόλυτα στο σύνολο.
Και στα χέρια αλλάχθηκαν οι μανέτες φρένου συμπλέκτη από την SP ( Spiliotis)  δίνοντας  καλύτερη αίσθηση και λειτουργηκότητα ασφαλώς στα δάχτυλα , κατά τις αλλαγές στον συμπλέκτη και στην αίσθηση του φρένου.
Στην κάλυψη από τον αέρα, τα super sport  ποτέ δεν είχαν την απαιτούμενη, αλλά ως ένα μέτρο βοηθείας , η αλλαγή της Ζελατίνας ή ανεμοθώρακας (όπως λέγετε!!???)  από την Biondi  να δίνει στον οδηγό μια καλύτερη κάλυψη στην αγωνιστική θέση οδήγησης, αλλά και στην χρήση δρόμου περισσότερο μιας που ανεβάζει πολλές φορές μετά από 20 χλμ/ω + -         την ίδια πίεση που δέχεται το κράνος.

Στο θέμα χειριστηρίων , εκεί επιλέχθηκαν τα αγωνιστικά Μασπιέ (ποδοστήρια) από την PP TUNNING   με πολλές ρυθμίσεις αυτών σε ύψος , και σημείο που θα βολέψει το εκάστοτε αναβάτη ώστε να έχει την καλύτερη θέση σώματος στην οδήγηση. Τα μασπιέ είναι σταθερά και όχι ανακλεινόμενα όπως τα γνήσια, για λόγους αγωνιστικής οδήγησης ώστε να υπάρχει καλύτερη επαφή και αίσθηση στην πίεση των ποδιών μας επάνω σε αυτά.












Στο σύστημα ψύξης αλλάχθηκαν τα original  κολάρα υγρών, με κολάρα σιλικόνης από την SAMCO Sport  σε κόκκινο χρώμα , και για την καλύτερη ροή του ψυκτικού υγρού , αλλά και9 για την οπτική παρέμβαση αυτών!


Και να δούμε τέλος που έγιναν όλα αυτά???
Εεε?????????? Που ?????????????
Που αλλού !!! για να είναι εδώ μέσα , ασφαλώς με την αγάπη και την γνώση στο κατάστημα M-PLACE!!
Και για τέλος να πουμε ότι το νουμερο 66 είναι χαρισμένο στο αείμνηστο αδικοχαμένο οδηγό Simoncelli .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου