Και άλλη μια
παρουσίαση επεξεργασίας και βαφής σε σκελετό μοτοσικλέτας.
Όλα έγιναν
επάνω στην μοτοσικλέτα ασφαλώς χωρίς να βγεί από επάνω της ο κινητήρας και τα
λοιπά μέρη.
Το μόνο που
βγαίνει είναι ο πίσω τροχός , ώστε να δεχθεί επεξεργασία βαφής και το ψαλίδι και
από την εσωτερική πλευρά.
Όπως παρατηρείτε έχουν δεχθεί όλα τα μέρη που δεν θα βαφούν, την λεπτομερή προστασία, τότε κατόπιν καθαρισμού των μερών αυτών , και την προεργασία βαφής αυτών, ξεκινάει η διαδικασία.
Πρώτο στρώμα
είναι η επίστρωση με αστάρι ειδικό για αλουμινένια επιφάνεια .
Κατόπιν με
διαδικασία «υγρο στο υγρό» που δέχεται αυτό το αστάρι, γίνετε η βαφή με ακρυλικό
Μαύρο Ματ 2Κ με προσθήκη Teflon και με χαμηλή πίεση , ώστε η τελική επιφάνεια
να έχει την υφή όπως των εργοστασίων και
όχι μιας γυαλιστερής βαφής που δεν υφίσταται σε επιφάνειες τέτοιου είδους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου