Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

HONDA CBR 1000RR Fireblade REPSOL Replica by M-Place





Μία ακόμη εργασία αισθητικής βελτίωσης της αγαπημένης , στον εκάστοτε idioκτήτη, μηχανής!!
Στην προκειμένη περίπτωση , στα «αγνά και αγαθά το έργο» χεράκια μας,  ήρθε και αυτή η μοτοσικλέτα τους φίλου και πελάτη Τάσου Μ.
Κατά καιρούς όλο και κάτι φτιάχναμε για την σχέση του με την καλή του μοτοσικλέτα.

Στην αρχή είχαμε περάσει  ή μάλλον είχαμε εξαφανίσει το μαμά καζανάκι της εξάτμισης, αντικαθιστώντας το με ένα ελαφρύτερο-ομορφότερο-καλύτερης απόδοσης από την Αυστριακή REMUS.
Και έτσι το κοντό μεν , ακαλαίσθητο και χωρίς αυτά που πρέπει να αποβάλει στην ΓΗ τελικό εξάτμισης πήρε τον δρόμο για τα απόκρυφα μέρη της αποθήκης του idiotκτήτη.
Και στην θέση του μπήκε ένα υπέροχο (κατ’  εμέ!!) τελικό καζανάκι εξατμίσεως της REMUS  το HYPERCONE!!
 Εκτός από ήχο έχει και πολύ ωραία εμφάνιση , προβάλλοντας (στην εμφάνιση!!) και προσθέτοντας (στην απόδοση και ήχο !) αλλά και αφαιρώντας (σε κιλά!!) από το σύνολο της μηχανής.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε μετά εδώ μέσα στο blog  για να διαβάσετε περισσότερα που έγιναν με αυτή!!






Στην συνέχεια λοιπόν έχουμε και την οπτική μας βελτίωση αυτής!
Έτσι μετά από ώρες , στον θάλαμο σκέψεων (!!!!!!)  αποφασίστηκε  το όλο σύνολο να πάρει τα χρώματα της αγωνιστικής ομάδας της HONDA  με την χορηγία και λογότυπα των λιπαντικών REPSOL.  Μπορεί ή μάλλον δεν υπήρξε χορηγία από την εταιρία λιπαντικών στην αισθητική αυτή βελτίωση, αλλά από την προσωπική ευχαρίστηση του idiotκτήτη.
Και μετά από την τόσο όμορφη και καλοφτιαγμένη αυτή αισθητική παρέμβαση, η REPSOL HONDA αποφάσισε να αλλάξει τον χρωματικό σχεδιασμό της στους αγώνες motoGP  με την εν λόγο εταιρία.
Οπότε και αυτή η δημιουργία μας θα παραμείνει στην ιστορία ίσως ως η τελευταία!
Στον χρωματικό αυτόν συνδυασμό  επιλέχθηκε να επιβληθεί και χρωματική βελτίωση στους τροχούς αυτής.
Την ώρα όμως που βγήκαν οι τροχοί και ήρθαν στα χέρια μας ή μάλλον στα μάτιας μου, τότε το απλό και συνετό πορτοκαλί έμελε να δεχθεί και τονικές διαβαθμίσεις με μαυρες γωνίες στην φορά του τροχού , και με τονικές φωτεινότητες με κόκκινο και άσπρο πάνω  από αυτές.
Ώστε το σύνολο του τροχού να δίνει την αίσθηση ότι είναι κινούμενο ενώ είναι στατικό!
Η βαφή και design  σε μια μοτοσικλέτα , κατ’εμέ είναι το χρωματικό σύνολο να δένει αρμονικά και δημιουργικά με το όλο σύνολο της μηχανής και με τις οπτικές της γραμμές της, προσδίδοντας μια κίνηση και αιχμηρές γραμμές και καμπύλες  επάνω της.
Στα ποδοστήρια (κοινός μασπιέ!!) δέχθηκαν ηλεκτροστατική βαφή σε μαύρο ματ, για να δέσει με το όλο σύνολο του σκελετού . Στο θέμα μασπιέ πήραν την θέση τους τα μαύρα της PSR  που δέσανε αρμονικά και σωστά με το σύνολο.
Προσδίδοντας και οπτική εμφάνιση, αλλά καλύτερη αίσθηση στο πάτημα και κράτημα του παπουτσιού ή της μπότας επάνω τους.









Στην προστασία πτώσης τοποθετήθηκαν τα γνωστά «μανιτάρια» ή αγγλιστή crush protections  της Valter Moto. Όπου έγιναν ακριβής διατομής και σημείου τρύπες στα πλαινά φέρινκ ώστε να περάσουν οι βίδες τους για να πιάσουν στην θέση τους στο σημείο έδρασης στον σκελετό.
Στο θέμα της προστασίας και αεροδυναμικής προστασίας, τοποθετήθηκε ζελατίνα-ανεμοθώρακας από την πολύ καλή ERMAX  με μια  ζελατίνα διπλής καμπυλότητας Double-Bouble  η οποία ασφαλώς πέρασε από το τμήμα σχεδιασμού και βαφής ώστε να συνεχίσει επάνω της με χρωματισμό , οι γραμμές  χρωμάτων της μηχανής και σχεδίου αυτής στην μάσκα της.
Σε ρόλο TANK PAD  τοποθετήθηκε CARBON LOOK    αυτοκόλλητο το οποίο κόπηκε και  σχεδιάστηκε  για τις γραμμές που αφήνουν  κενό οι μαύρες γραμμές από τα φτερά της HONDA  επάνω στο ρεζερβουάρ. Και σαν συνέχεια και προσθήκη στο LOOK  τοποθετήθηκε της ίδιας εταιρίας και στην τάπα του ρεζερβουάρ.
Αυτά για την ώρα!!
Τα σχόλια δικά σας εάν θελήσετε!!













1 σχόλιο: