Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

KTM LC4 640 S-M ΟΠΤΙΚΉ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΒΑΦΗΣ ΤΡΟΧΩΝ

KTM LC4 640 S-M ΟΠΤΙΚΉ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΒΑΦΗΣ ΤΡΟΧΩΝ




Όπως μας είναι γνωστό σε πολλούς που ξέρουν το θέμα βαφής, η τέχνη στην βαφή δεν είναι μόνο να ρίχνεις ένα χρώμα. Αλλά και να μπορείς να το υποστηρίξεις αυτό, και στην εγγύηση του στον χρόνο, αλλά και στην οπτική αναβάθμιση που θα παρέχει αυτό στην μοτοσικλέτα που αγαπάμε.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση έπεσε στα χέρια μας η απλή ερώτηση του κατόχου της ΚΤΜ , εάν θα μπορέσουμε να βάψουμε τους τροχούς της αγαπημένης του, με εγγύηση αλλά και με μια τονική διαβάθμιση από πορτοκαλί σε μαύρο.
Στην αρχή χαμογέλασα χωρίς να φανεί ειρωνικό ,που δεν ήταν σε καμία περίπτωση, του έδωσα μια χρωματική λύση που αυτή θα έκανε την αγάπη του ομορφότερη από όσο περίμενε.
Το πώς? Με τι? Και πόσο θα κρατούσε?
Η απαντήσεις ήταν πολλές και διάφορες και για την χρωματική του διαβάθμιση αλλά για την εγγύηση που θα μπορούσα να του δώσω στο εν λόγο επιχείρημα.
Η απάντηση μας ήταν σε πολλά κατατοπιστική για την όλη διαδικασία βαφής τέτοιου υλικού. Και περισσότερο στην βαφή τροχών.
Στις μηχανές μας περισσότερο το θέμα βαφής τροχού πάει στις Sport μοτ/τες που έχουν τις χυτές αλουμινένιες ζάντες με τον όγκο τους στο θέμα βαφής.
Σε τροχούς από endure , on-off ,,supermotard δεν υπήρξε ποτέ θέμα ερώτησης για το αν θα μπορέσει να γίνει κάτι ΄τετοιο.
Ο λόγος ήταν ο προηγούμενος , για αρχή στο ότι δεν υπάρχει όγκος βαφής.
Μετά όταν οι τροχοί αυτοί δέχονται χτυπήματα από πετρες και αντικείμενα που βρίσκει η μηχανή στο χώμα που κινείτε .
Ένα άλλο θέμα το οποίο μόνο στο μαγαζί μας γίνετε και πουθενά αλλού στον κόσμο από όσο βλέπω στο διαδύκτιο , είναι κάτι το οποίο μπορεί σε μερικούς να μην φένετε ωραίο, αλλά είναι η καλύτερη σωτηρία επάνω στο χρώμα των τροχών μας.
Και αυτό γιατί? Γιατί όταν πηγαίνεις για να αλλάξεις λάστιχο , ο μάστορας θέλει δεν θέλει στο βάλε βγάλε των ελαστικών, όλο και κάποια ζημιά θα γίνει στο χρώμα της.
Έτσι λοιπόν και εμείς κρατάμε όλο το στεφάνη αυτό καθαρό αλουμίνιο χωρίς ίχνος χρώματος.
Και επεξεργαζόμαστε το σημείο αλλά και όλη την ζάντα για να κρατήσει επάνω το χρώμα.






Τώρα στην συγκεκριμένη περίπτωση, αποφασίστηκε να γίνουν οι τροχοί σε μαύρη με πορτοκαλί απόχρωση, η οποία να μπαίνει το ένα χρώμα μέσα στο άλλο.
Οι τροχοί λοιπόν βγήκαν από την μηχανή και τα λάστιχα, και τα παρέλαβε ο Γιάννης Παρθένης που είναι από τους πλεον ποιο ειδικούς στο θέμα αυτό των τροχών.
Έτσι λοιπόν αφού μας του έκανε βίδες (με λίγα λόγια) παραλάβαμε μόνο τα στεφάνια και τα κέντρα αυτών.
Η διαδικασία αυτού ξεκίνησε πρώτα με μια προσεκτική Υαλοβολή για να φύγει από επάνω τους ότι κακό υπήρχε και για να αγριέψει αρκετά το μέταλλο και να αποκτήσει την κατάλληλη πρόσφυση το υλικό που θα μπει.
Από εκεί και πέρα λοιπόν βελτιώσαμε την επιφάνεια που θα έμενε καθαρή και ξεκινήσανε τα υλικά να παίζουν τον ρόλο τους.
Έτσι σαν πρώτο υλικό περάστηκε ένα Αστάρι 1 συστατικού ειδικό για επιφάνειες καθαρού μετάλλου ακόμα και ανοξείδωτου .
Με το υλικό αυτό έχουμε τέλεια πρόσφυση των υλικών επάνω στο μέταλλο αυτό.
Στην συνέχεια όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες πέρασε το πορτοκαλί χρώμα, και όταν πλέον είχε στεγνώσει τότε άρχισε η τεχνική της κάλυψης των μερών που θα θέλαμε να παραμείνουν πορτοκαλί και να μείνει μόνο η επιφάνεια για μαύρο, όπως και έγινε.





Τώρα στην συγκεκριμένη περίπτωση, αποφασίστηκε να γίνουν οι τροχοί σε μαύρη με πορτοκαλί απόχρωση, η οποία να μπαίνει το ένα χρώμα μέσα στο άλλο.
Οι τροχοί λοιπόν βγήκαν από την μηχανή και τα λάστιχα, και τα παρέλαβε ο Γιάννης Παρθένης που είναι από τους πλεον ποιο ειδικούς στο θέμα αυτό των τροχών.
Έτσι λοιπόν αφού μας του έκανε βίδες (με λίγα λόγια) παραλάβαμε μόνο τα στεφάνια και τα κέντρα αυτών.
Η διαδικασία αυτού ξεκίνησε πρώτα με μια προσεκτική Υαλοβολή για να φύγει από επάνω τους ότι κακό υπήρχε και για να αγριέψει αρκετά το μέταλλο και να αποκτήσει την κατάλληλη πρόσφυση το υλικό που θα μπει.
Από εκεί και πέρα λοιπόν βελτιώσαμε την επιφάνεια που θα έμενε καθαρή και ξεκινήσανε τα υλικά να παίζουν τον ρόλο τους.
Έτσι σαν πρώτο υλικό περάστηκε ένα Αστάρι 1 συστατικού ειδικό για επιφάνειες καθαρού μετάλλου ακόμα και ανοξείδωτου .
Με το υλικό αυτό έχουμε τέλεια πρόσφυση των υλικών επάνω στο μέταλλο αυτό.
Στην συνέχεια όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες πέρασε το πορτοκαλί χρώμα, και όταν πλέον είχε στεγνώσει τότε άρχισε η τεχνική της κάλυψης των μερών που θα θέλαμε να παραμείνουν πορτοκαλί και να μείνει μόνο η επιφάνεια για μαύρο, όπως και έγινε.




Το μισό στεφάνη μαύρο με πορτοκαλί ΚΤΜ λογότυπα και το άλλο μισό πορτοκαλί με μαύρα ΚΤΜ λογότυπα και στην ένωση τους να μπερδεύονται κύβοι πορτοκαλί στο μαύρο και μαύροι στο πορτοκαλί.
Στο τέλος αφού έπεσε το βερνίκι με αναλογία semi-gloss & semi-mat
Για να έχει ένα τελικό αποτέλεσμα πολύ καλό χωρίς υπερβολές.
Όταν ξαναπήγαν οι τροχοί στον Γ.Παρθένη αποφασίστηκε να τοποθετηθούν μαύρες ακτίνες με πορτοκαλί βίδες για να δέσει πολύ καλύτερα το σύνολο όλο επάνω σε αυτό που ξεκινήσαμε.
Στην συνέχεια λοιπόν αφού τοποθετήθηκαν οι τροχοί επάνω στην μηχανή ,τότε για να συνεχίσει η αισθητική βελτίωση αποφασίσαμε να περάσουμε και CARBON LOOK αυτοκόλλητο στα δυο τελικά των εξατμίσεων, αλλά και να καλύψουμε τις μπουκάλες του τιμονιού με αυτό το υλικό προσθέτοντας μια πολύ όμορφη οπτική αίσθηση.
Οι φωτογραφίες είναι όλες δικές σας!!!!!!!

2 σχόλια: