Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Περιοδικα με παρουσιασεις δουλειας μας!!


Δεκεμβριος 2002 παρουσιαση YAMAHA R1 2002 διασκευασμενο χρωματικα απο εμας την χρονια εκεινη.
Παρουσίαση στο motoXtreme περιοδικο μοτοσικλέτας του μηνα.
Απο το εξωφυλλο και μεσα στην ύλη του περιοδικού.
Κείμενα, design βαφης, φωτογραφίες στατικές και stunt του ιδίου.


T.T.D Toumpidis Thomas Design


Στις μητροπόλεις του μέλλοντος μας οι ουρανοί θα φωσφορίζουν τα ηλιοβασιλέματα, θα καθρεφτίζουν την τρύπα του ¨Όζοντος το ξημέρωμα. Τα κράνη μας θα έχουν στάνταρτ μάσκα οξυγόνου διάρκειας μιας ώρας, τόσο θα επιτρέπεται η έξοδος από το ανεξέλεγκτο περιβάλλον γύρω από τις πόλεις. Σε τέτοια απόσταση τα συμβατικά οχήματα δεν θα προλαβαίνουν να μεταφέρουν τους μεταλλαγμένους αστούς σε περιοχές με αναπνεύσιμο αέρα. Λίγα οχήματα θα έχουν αυτή την ικανότητα. Τότε δεν θα υπάρχει βενζίνη, ούτε νερό, το καύσιμο επανάσταση που διαδέχτηκε τα παράγωγα του πετρελαίου στο δεύτερο μισό του 21ου αιώνα. Ήδη η μετοίκιση στον Άρη και Αφροδίτη δείχνει να λύνει το ζήτημα του υπερπληθυσμού στον πλανήτη. Οι νοσταλγοί του παλιού τρόπου ζωής είναι υπό ανελέητο διωγμό από ένα κράτος που έχει διαλέξει το δρόμο της τρομοκρατίας για να επιλυθεί. Οι διαταγές από τις Μεγάλες Αδελφές είναι σαφείς και απαιτούν άμεση εκτέλεση. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η κυκλοφορία κάθε οχήματος που έχει ικανότητα να αναπτύξει ταχύτητα πάνω από 45 χλμ/ώρα. Μια μικρή ομάδα ανθρώπων αντιστέκεται στην αυθαιρεσία και λειτουργεί με τους δικούς της νόμους και κανόνες. Ζει σε απόσταση από την πόλη και ασχολείται με πρωτόγονες ασχολίες, όπως καλλιέργεια σης και διασκέδαση με τα ξεχασμένα εκείνα οχήματα που κάποτε τις αποκαλούσαν μοτοσικλέτες. Ήταν το τελευταίο πραμα στην Γή που θύμιζε ελευθερία και οι χρήστες της ήταν σε διωγμό. Είχαν κάνει και ένα μυστικοί club και συναντιόνταν κρυφά ια να δουν τις απαγορευμένες κασέτες κάποιου Valentino που κέρδιζε κάποτε όλους τους αγώνες. –Ξύπνα Χρήστο ώρα για δουλειά….. φτού ρε γαμώτο όλο κάτι περίεργα όνειρα βλέπω τώρα τελευταία….
ΣΑΣ ΟΜΙΛΕΙ Ο ΒΕΛΤΙΩΤΗΣ T.T.D.: Δώσε χρώμα στη Ζωή σου !! (και ας είναι και R1 2002)
Κάθε φορά που καβαλάω για τις ανάγκες του περιοδικού κάτι τέτοια μηχανάκια αισθάνομαι υπέροχα κι ας είναι μεγάλη η εύθηνη για τις όποιες κακοτοπιές που θα τύχη να συναντήσουμε. Το να έχω στα λεπτά χεράκια μου (λεπτά???? Ξανασκέψου το !!!!) για ακόμα μια φορά ένα R1 είναι χαράς παιχνίδια και ευαγγέλια!!! Την ημέρα της φωτογράφισης δεν είχε έρθει η εξάτμιση που είχε παραγγείλει ο idiotκτήτης και ας μας συγχωρήσετε αυτό, εντάξει το κάνατε??? Οπότε στο φωτογραφικό υλικό δεν βλέπετε την τιτανιούχα Akrapovic που εκτός από ήχο και look είχε και ανάλογη βελτίωση σε αρκετό φάσμα στροφών. Στην μαμά εξάτμιση το δούλεμα ήταν πολύ γραμμικό και ευέλικτο αλλά με την τοποθέτηση της after market είχε αποκτήσει στην σπιρτάδα που του έλειπε (είπες ότι του έλειπε???) ΓΚΑΖΙ ΓΚΑΖΙ!!!!! Απ’ αυτό έχει μπόλικο δεν παραπονέθηκε κανείς και με την βοήθεια του ψεκασμού σε αντίθεση με τα αλλοπρόσαλλα προηγούμενα μοντέλα αυτό έβαζε τα γυαλιά στην οδήγηση και την φιλικότητα που το διακατέχει. Με την τοποθέτηση και του stabilizator στο μπροστινό σύστημα δεν σου άφηνε ούτε μια δικαιολογία για παράλογα κοσκινίσματα που τα συναντούσαμε στα 98΄και λιγότερο στα 00’ μοντέλα. Σε προηγούμενο τεύχος και μάλιστα στο συγκριτικό τεστ με το FireBlade έκανα μια αναφορά στους χρωματισμούς αυτών των δυο μοντέλων. Αν θυμάστε είχα επικεντρωθεί στο απλό μονόχρωμο R1. Το μπλε ελεκτρίκ που έχει το συγκεκριμένο εις την μαμά μορφή, χάνει κάπως σε όγκο και φαντασία ενώ με την εικαστική παρέμβαση του καλλιτέχνη, με απλές πινελιές, χρωματικές διαβαθμίσεις του μπλε απέκτησε κατά τα την γνώμη μου αυτό το κάτι που θέλεις που θα σε κάνει το κορμί να θέλεις!!! ( που λέει και το λαϊκών άσμα!!)
Το χρώμα που είχαμε στα χέρια μας έδινε άλλη μορφή τονίζοντας τιε λεπτεπίλεπτες που του είχε δώσει η μαμά ΥΑΜΑΗΑ ενώ και στο καινούριο μοντέλο που παρουσιάστηκε στην έκθεση του Μονάχου τα χρώματα παρέμεινε σχεδόν τα ίδια με μόνη διαφορά κάποια άσπρα τετραγωνάκια και την ισχυρή του παρουσία του μαύρου. Το μαύρο που και σε αυτό το μοντέλο το συναντήσαμε σε στυλ R7 στο σκελετό και στο ψαλίδι όπως επίσης και στο πλήρως ανανεωμένο R6 . για την οδήγηση ? τι να πω!! Είναι πολύ ευκολοδήγητη όπως και τα προηγούμενα με μόνο μείον ότι πλέον αναβάτες όχι μόνο ψιλοί αλλά και μετρίου αναστήματος τα βρίσκουν ολίγον δύσκολα με τις σφαλιάρες του αέρα που σε έχει τελείως εκτεθειμένο, κρίμα που δεν το είχαμε και με την τοποθέτηση της racing ζελατίνας να δούμε –τι στα αρχαία μου- θέλει να λέει ότι καλύπτει αυτή η υποτυπώδης προστασία του fairng. Βελτίωση μικρή ή μεγάλη δεν παίζει ρόλο στην συγκεκριμένη παρουσίαση όπως καταλάβατε. Περισσότερο θέλαμε να δείξουμε την γκαύλα του συγκεκριμένου idiotκτήτη που παρά την απόκτηση της μοτοσικλέτας πριν από 2 μήνες γουστάρισε να χώσει το χεράκι του με απλή (?!?!??!) λογική (!?!?!?) της φτιαχνοκαυλοβαφοεξατμισολαγνείας!!!!! All right?????

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου