Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2009

Yamaha YZF-R1 2009

Οι αγώνες MotoGp και γενικά οι αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλέτας έχουν επηρεάσει περισσότερο από πότε την νέα γενιά μοτοσικλετών.
Για το 2009 η Yamaha ξαναέρχεται δυναμικά με το καινούργιο της μοντέλο, την YZF-R1.
Είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα που φέρνει την τεχνολογία της αγωνιστικής M1 απευθείας από τα MotoGp.
Οπλισμένη με έναν ολοκαίνουριο 4-κύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ. με ασύμμετρη διάταξη κομβίων και άνισα κατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης στις 270º - 180º - 90º - 180º.
Είναι έτσι σχεδιασμένη που εξασφαλίζει τη δυνατή διατήρηση ελέγχου και την αίσθηση του γκριπ του γκαζιού ότι είναι συνδεδεμένο απευθείας με την πίσω ρόδα.
Η αίσθηση του κινητήρα είναι αρκετά ομαλή ενώ ο θόρυβος της εξάτμισης είναι μοναδικός.
Το νέο αυτό όπλο της Yamaha για το 2009, έχει απόδοση 182 PS στις 12.500 σ.α.λ., με ροπή 115,5 Nm στις 10.000 rpm σ.α.λ.,
με τον χαρακτήρα του προτύπου M1 με το οποίο ο πολύ-πρωταθλητής Valentino Rossi κέρδισε και το πρωτάθλημα του 2008.
Το πλαίσιο της Deltabox που φοράει η YZF-R1 δινει σε αυτήν την Supersport μοτοσυκλέτα, την ιδανική ισορροπία ακαμψίας - ελεγχόμενης ελαστικότητας.







1 σχόλιο:

  1. Αυτός ο ήχος όμως είνα το κάτι άλλο. Κάτι Ότι και να πούμε η ΥΑΜΑΗΑ έχει κάνει κάτι το καταπληκτικό. Μπορεί η κρίση σε παγκόσμιο επίπεδο να έχει επιρεάσει τις πωλήσεις αλλά και τους αγώνες αλλά αυτό το δούλεμα που κάνει ο νέος κινητήρας της ΥΑΜΑΗΑ δεν έχει πουθενά όμοιο του. Για να πω την αλήθεια στην Μ1 δεν έμεινα ευχαριστημένος από τον ήχο της μιας που το αυτή μας έχει συνηθίσει τον καθαρό στριγγλί ήχο από τα τετρακύλινδρα εν σειρά μηχανάκια. ανάμεσα σε V4 με τρικύλινδρο με την ροπή απο το τρικύλινδρο και το βελούδινο δούλεμα απο το V4. Από δύναμη μας δείχνει πολύ το τελευταίο βίντεο. Πολλά ξεσπάσματα και αρκετά γρήγορη γεωμετρία. Αναμονή λοιπόν ώς την μέρα που θα την πάρουμε για τεστ στα χέρια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή