Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

SUZUKI GSXR 1000 K6 THE DRAG QUEEN


Στην φάρα μας, την γνωστή ως μοτοσικλετιστική φάρα τις περισσότερες φορές κολλάμε και γινόμαστε φανατικοί της μάρκας που πιστεύουμε πως μας έχει κάτσει και μάλιστα όχι μόνο στην μάρκα αλλά και στο τύπο ή αλλιώς το όνομα αυτής. Στην προκειμένη περίπτωση το όνομα GSXR κρατάει από πολύ παλιά λίγο παραπάνω από 20 χρόνια. Γενιές και γενιές μεγάλωσες με το άκουσμα του ονόματός GSXR σε όλα τα κυβικά αλλά περισσότερο με το τότε Γολιάθ 1100 και το τώρα Δαυίδ 1000 που το μόνο που του λείπει από τον προκάτοχότου είναι τα κιλά και η ροπή χωρίς ντροπή. Εν έτη λοιπόν 2009 ο φίλος μας από την Ξάνθη Κατϊου Ηλίας μετά από την χρόνια ασθένεια των GSXR και έχοντας ως τελευταίο μηχανάκι ένα φτιαγμένο εμφανισιακά αλλά και μηχανικά GSXR 750SRAD 96’ αποφάσισε να το ανανεώσει και πείρε 10 χρόνια νεότερο μεγαλύτερο αλλά και παντοδυνατότερο Κ6 1000. όμως επειδή η απληστία της υπερδύναμης (βλέπε Αμερική) δεν φτάνει να έχεις ένα δυνατό μηχανάκι αλλά να το κάνεις και δυνατότερο, δεν φτάνει που είναι όμορφο πρέπει να το κάνεις ομορφότερο άρχισε τα σκαλίσματα σε διάφορα μέρη της εντός και εκτός. Πάμε όμως μια βόλτα στα βαθιά μαζί της. Το πρώτο πράμα που σέβεται κάθε βελτιωτής και όχι μόνο είναι να πετάξει στα σκοτεινά υπόγεια του σπιτιού του την ακαλαίσθητη μαμά εξάτμιση. Την θέση της παίρνει μια ολόκληρη YOSHIMURA TRI-OVAL με το κοντό τελικό που την κάνει να ξεχωρίζει ότι είναι για το συγκεκριμένο μηχανάκι. Βελτιώνοντας όμως την εκροή των καυσαερίων πρέπει να βελτιώσουμε και την εισροή των αερίων και του καυσίμου μίγματος. Στον τομέα του αέρα τοποθετήθηκε φίλτρο ελευθέρας ροής από την K&N ενώ στην διαχείριση του καυσίμου μίγματος μπήκαν ένα σωρό πραγματούδια. Έχουμε κα λέμε. Power Commander Dynojet το οποίο είναι το γνωστό παράλληλο εγκεφαλάκη που επεμβαίνει στην είδη υπάρχων χαρτογράφηση και της αλλάζει λίγο τα φώτα μαζί με αυτό όμως έχει και αλλά όπως IGNITION MODULE, QUICK SHIFTER, και ένας αντικόφτης ταχυτήτων από την TSR. Αυτά τα ολίγα (τρόπος που λέγει) για τα περιφερειακά στα εντόσθια έχει δεχτεί επεξεργασία σε στρόφαλο μπιέλες για να δεχτούνε την αύξηση της συμπίεσης και την αρκετά παραπάνω δύναμη. Όλα αυτά έγιναν στην Ξάνθη στο συνεργείο POWER TECH του Αντώνογλου Δημήτρη που με μεράκι επιμελήθηκε την όλη επίπονη αύτη εργασία. Στην εμφάνιση το ζητούμενο ήταν πρωτα να μην πειράξουμε τα μαμάκα πλαστικά για να μπορέσει να έχει αξία μεταπούλησης μίας που τα μαγαζιά της χώρας μας αυτό μας επιβάλουν. Αγοραστήκανε λοιπόν αγωνιστικά κουστούμια (φερινκ) κάνοντάς το μόνόσελο αλλά και χωρίς φως. Τότε ανέλαβε δράση κατάστημα M-PLACE υπό τα έμπειρα χέρια του TTD που με πολύ δουλεία έκοψε από τα φέρινκ τα σημεία που μπαίνουν τα φανάρια τοποθετώντας τα και μετά από λεπτομερή βάψιμο σε ζάντες και κουστούμια έφτασε στο επιθυμητό αποτέλεσμα το μηχανάκι να βγάζει μάτι σε μια παραλλαγή από την αγωνιστική βαφή corona που τρέχει στο WSBK. Καθαρές γραμμές με έντονες διαβαθμίσεις και μπλέξιμο γραμμών την μία στην άλλη αναδεικνύοντας τις καμπύλες και την μορφή της. Από το ίδιο κατάστημα επιλέχθηκε και η racing aeromax ζελατίνα της Γαλλικής ERMAX δίνοντας ομορφιά και την απαραίτητη προστασία στο αναβάτη χωρίς να του κόβει τα πολύτιμα χιλ/τρα. Η συγκεκριμένη μηχανή έχει τρέξει και τρέχει ακόμα στο πανελλήνιο πρωτάθλημα dragster έχοντας πολλές πρωτιές και πολλές θέσεις στο βάθρο. Το τι έχει το μοτέρ όμως είναι δικό τους μυστικό. Εμείς την θαυμάζουμε ως έχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου