Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

T-MAX 500 02’ AXOSTEALTH REPLICA


Τα YAMAHA T-Max 500 είναι από τα αγαπημένα scooter των μοτοσικλετιστών που αγαπάνε της μοτοσικλέτες αλλά για λόγους ευκολίας και ευχρηστίας στην πόλη, πρέπει να διαλέξουν ανάμεσα σε μια μηχανή και σε ένα scooter. Στην περίπτωση μας όμως το T-max κάθε άλλο παρά scooter είναι. Είναι μία scoteroμηχανή. Ένα scooter με χαρακτήρα μοτοσικλέτας. Η εμφάνισή του αρκετά sport εν σύγκριση με τα υπόλοιπα mega scooters όπως foresight , burg man,sileverwing. Μόνος αντίπαλος το nexus 500 εδώ και τόσο καιρό κάτι που όμως με τον δικύλινδρο μοτέρ που φοράει με το πολύ καλό βελούδινο δούλεμα κλέβει καρδιές από το μονοκύλινδρο Nexus. Μετά από χρόνια και μικροαλλάγές τώρα αποφάσισε η YAMAHA να το αλλάξει ριζικά μιας που βγήκε το πολύ δυνατό και μεγάλο σε κυβικά GP800. Τι κάνεις όμως εάν δεν έχεις τα λεφτά για το καινούριο ή για το GP800? Η συνταγή παλιά και πολύ καλή. Βελτιώνεις στα μέτρα σου αυτό που κρατάς στα χέρια σου. Στην προκειμένη περίπτωση ο Μοσχίδης Λευτέρης έχοντας στα χέρια ένα Κίτρινο???? Μοντέλο του 02 αποφάσισε πώς θα του καθόταν μια χαρά να ξεκινήσει την δικιά του πινελιά πάνω σε αυτό που πολλοί το έχουν απλά για μετακίνηση.
Η δουλειά ξεκίνησε με την αγορά μιας ποιο racing ζελατίνας σε φιμέ απόχρωση για την καλύτερη προστασία από τον αέρα αλλά και για την εμφάνιση μιας που είναι ομορφότερη. Παρά το ότι είναι από την YAMAHA η συγκεκριμένη μπορούμε να μπορούμε ότι έκανε καλή δουλειά στο look. Στα μηχανικά μέρη ανέλαβε το κατάστημα Θεοφύλακτου στην Νεάπολη Θεσσαλονίκης που πέταξε την βαριά και μπουκωμένη εξάτμιση και έβαλε μία Arrow κομπλέ από μπροστά μέχρι πίσω έτσι ώστε να αναπνεύσουν στην έξοδο τα καυσαέρια παράγοντας και καλό και όχι πολύ θόρυβο στην εξαγωγή τους. Μια κομπλέ ελεύθερη εξάτμιση προσφέρει και κάποια αλογατάκια και άνεση στο δούλεμα. Το θέμα είναι πως με μια εξάτμιση δεν κάνεις και πολλά θέλει και την ελευθερία από την εισαγωγή. Ένα φίλτρο λοιπόν από την μεγάλη Ελληνική εταιρία φίλτρων DNA έδωσε την λύση στην αναπνοή για την σωστή εισαγωγή αέρα αφού είπαμε ότι από εξαγωγή πάμε καλά. Στα scooter ποιο βασικό είναι η μετάδοση. Μιας που είναι αυτόματα δεν υπάρχουν οι ταχύτητες και ο κύριος λόγος πέφτει στην μετάδοση γνωστή και ως variator. Εδώ μπήκε ένα κομπλέ σύστημα από την Ιταλική Malossi που ειδικεύεται στον τομέα βελτίωσης scooter.
Στο θέμα της ασφάλτου η συνεργασία με την Pirelli έβαλε επάνω του τα απίστευτα (για scooter αλλά και για σπορ μοτοσικλέτες) DIABLO SCOOTER. Τέλειο κράτημα σε όλες σχεδόν τις συνθήκες. Κάτι που το κατατάσσει σε σπορ κατανομή.
Η τελική πινελιά ήρθε από την κάθετη μονάδα βελτίωσης M-PLACE που δια χειρός TTD έμελε να δεχθεί απλόχερα χρώματα κα σχέδια με βάση το κράνος της AXO STALTH2. Αρκετός βαθμός δυσκολίας μιας που το design στο κράνος μας έχει αρκετό μπλέξιμο στα χρώματα του. Τελικό αποτέλεσμα όμως είναι και αυτό που τραβάει το μάτι όχι μόνο των μοτοσικλετιστών αλλά και των περαστικών. Από ότι όμως βλέπουμε και το δικό σας μάτι αφού κάθεστε τόση ώρα και διαβάζετε το άρθρο. M-PLACE.